Wednesday 9 May 2012

EDISI SIASAT!!! BONGKAR , WAYANG YANG DI MAINKAN OLEH MB KEDAH.





Ini Bukan cerita wayang kulit.....ini kisah "benar" apa yang sedang berlaku dan bergolak dalam ebuah Institusi pendidikan yang menjadi kebanggaan Masyarakat Kedah.ikuti Pendedahan yang di bonkarkan Oleh MTK.

Lihatlah sendiri..bagaimana kakitangan KUIN dianiaya dan dizalimi..bayaran ansuran pinjaman Bank Rakyat dibuat melalui potongan gaji setiap bulan..Malangnya duit bayaran ansuran pinjaman yang dipotong setiap bulan tidak diterima oleh pihak bank walhal gajinya dipotong setiap bulan untuk bayaran balik pinjaman..

Jadi ke mana hilangnya duit gaji yang dipotong tu? Azizan sampai hari ini masih gagal memberi jawapan,sedangkan selama ini Azizan dikenali sbg seorang fighter yang akan bingkas menjawap sebarang isu yang melibatkan kerajaan negeri yang dibawah pimpinannya..


kakitangan Kuin mendakwa potongan bulanan gaji mereka yang dibuat untuk bank, Pertubuhan Keselamatan Sosial, pemotongan zakat pendapatan dan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja tidak sampai kepada pihak terbabit.



"Buktinya ada di kalangan pensyarah kolej tersebut mendakwa pemotongan gaji dilakukan oleh pihak Kuin namun terkejut setelah menerima surat dari pihak bank kerana gagal membuat pembayaran sewa beli.

"Ini satu penganiayaan kepada kakitangan kolej tersebut oleh kerajaan negeri yang gagal untuk menguruskan kewangan mereka dengan baik," katanya.





Ini baru sikit saja dokumen didedahkan.Ada banyak lagi dalam simpanan Team Media Kedah..Cuma tunggu masa saja nak keluarkan..Kali ni biar totok penganut tegar pas yang buta tuli tu tengok dulu..Tapi apa kan daya Spiesis pas perut hijau ni yang dah tertelan air liur pemimpin depa dalam ceramah bukan nak percaya pun..Hati depa dah keras macam berhala terbesar di Kelantan tu..


Kalau Insaniah pun pas tak reti nak jaga,macamana nak jaga negeri..Itu baru dokumen KUIN terdedah..Kalau BN menang pru di Kedah pasti dokumen dokumen sulit penyelewengan depa bakar dulu.

No comments:

Post a Comment