Tuesday 26 June 2012

BAB MAKAN PAS DAH IKUT TELUNJUK DAP



Yang sibuk PAS jaja kat rakyat ialah bab adil. Tapi belumpun sempat memerintah lagi, pada 29 Jun ini PAS yang akan berkumpul di Johor Bahru dah menunjukkan ketidak adilannya. Belum apa-apa PAS dah pisahkan antara Melayu dan Cina. Belum apa-apa lagi PAS dah lebihkan kaum Cina. Kejadah apa PAS ni?


Korang tengok le perangai PAS ni, ada ke patut? Nak jamu orang Melayu dan Islam, dia buat cuma di perkarangan Projek Perumahan Rakyat aje, paling baguspun duduk le bersesak-sesak bawah khemah. Kalau dah jamu waktu petang, rasanya dapat le makan beehun goreng dengan karipap. Itu untuk penyokong Melayu dan Islam.

Tapi bila bab nak bagi Cina makan, PAS bagi makan kat restoran mewah. Bawak dia orang makan seafood! Apa?...ingat Cina aje tau makan sedap? Totok-totok PAS tak kecik hati ke?


Agaknya kalau PAs yang perintah nanti, Cina makan nasi, Melayu balik makan ubi kayu macam zaman Jepun dulu. Mungkin kalau nasib baik sedikit, dapat le agaknya makan bubur seminggu sekali.

Cuba tengok macam mana DS Najib turun Johor, Melayu, Cina, India, semua makan di tempat yang sama, tak ada bezanya! Sedarlah wahai totok-totok PAS. Dapat aje kuasa nanti, kamu dijual oleh Lebai-lebai tu.

KREDIT: JKKKP KOTA SARANG SEMUT

KK nak bg tau apa mungkin PAS mampu MEMBELA MELAYU, 

MENDAULATKAN ISLAM, MEMPERTAHAN INSTITUSI RAJA 

sekiranya Pakatan HARAM memerintah kelak........

No comments:

Post a Comment