Sunday 24 June 2012

KINI DI PULAU PINANG PULAK: KHUTBAH JUMAAT DIPOLITIKAN MENGHENTAM KERAJAAN.



Makin aktif sekarang ni menjelang PRU 13, puak FUCKATAN  Menggunakan Member Masjid sebagai gelanggang untuk berpolitik serta menyebarkan dakyah songsang, untuk menanam sikap membenci kerajaan. SEBELUM INI KK PERNAH MENDEDAHKAN RAKAMAN SUARA KHUTBAH JUMAAT DI SEBUAH MASJID DI KUPANG [KLIK SINI ]

Masjid di negara ini berjaya ditransformasikan oleh khawarij PAS sebagai pentas politik. Masjid dijadikan tempat berkubang segala macam binatang politik pakatan untuk menghalalkan apa saja melalui pendekatan agama dalam mempengaruhi jemaah agar turut dalam saf perjuangan PAS yang berjaya menjadi tunggangan rasmi DAP.

Khatib yang diimport dari Sik,Ustaz Abdullah Khairi berdoa semasa khutbah menyeru jemaah menggulingkan kerajaan BN dan mengangkat DAP bersama pakatan menjadi kerajaan pada PRU13.



Dikhabarkan Ustaz Abu Bakar Bakilani ,Pengerusi Kariah menjemput Ustaz Khawarij ini naik ke atas mimbar kerana beranggapan kehadiran beliau ke Masjid Saidina Abu Bakar Taman Guar Perahu ,Permatang Pauh mampu mempengaruhi jemaah agar bersama dengan pakatan.


Khawarij PAS beranggapan,Islam dan Allah adalah harta mak bapak diaorang,maka secara otomatik Masjid juga adalah hak mereka.Maka Masjid dibolehkan menjadi tempat mereka berpolitik kerana menurut Nik Aziz mursidol am khawarij bahawa politik itu adalah sebahagian agama.

Korang bayangkan jika politik adalah sebahagian agama,maka mereka secara langsung menghalalkan apa saja kemahuan DAP kerana politik PAS adalah sehaluan dengan mereka.Justeru adalah tidak mengejutkan jika Islam,Allah menjadi lacuran politik dan dagangan untuk meraih undi.
Politik sebahagian agama hingga mereka juga menghalalkan apa saja tindakan Ambiga,Anwar dan juga Lim Guan Eng.

Kerana politik sebahagian agama jugalah Khalid Samad perlekehkan umat Islam hingga menggelar kebimbangan masaalah murtad adalah paranoid Hasan Ali .
 sumber disini

No comments:

Post a Comment