Monday 25 June 2012

#PAS : AZIZAN PASTI BANGGA DENGAN KEJAYAAN PENTADBIRANYA DI KEDAH.


Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak hari ini mengesahkan kerajaan negeri baru-baru ini telah mengeluarkan empat lesen baru kepada pengusaha pusat hiburan.
Azizan berkata, kerajaan negeri tidak boleh menghalang rakyat negeri ini untuk berhibur tetapi perjalanan pusat-pusat tersebut adalah dalam kawalan pihak berkuasa tempatan.
"Kita bagi lesen untuk hiburan tetapi di bawah kawalan kerajaan negeri termasuk kawalan keselamatan, tatasusila dan sensitiviti kaum," katanya ketika diminta mengulas laporan sebuah akhbar yang mendakwa kemunculan pusat-pusat hiburan 'secara berleluasa' di negeri ini.
Azizan berkata, untuk rekod, di Alor Setar hanya terdapat empat pengusaha pusat hiburan yang dalam proses untuk memulakan perniagaan dan mereka diberikan lesen baru.





Selebihnya, kata Azizan, adalah pusat hiburan yang hendak aktif semula setelah lama tidak beroperasi.
Azizan bagaimanapun tidak pula menyatakan jumlah pusat hiburan yang kembali aktif itu. - BERNAMA

Pusat yang dinamakan sebagai VIEW NITE BISTRO terletak di Mergong (Kawasan TESCO Mergong) dibuka pada 12 JUN 2012 lalu dan dikatakan akan menjemput seorang DJ Luar Nagara iaitu DJ Liz Candy (TOP Female DJ From France) untuk menjadi DJ Jemputan di BISTRO yang baru dibuka tersebut demi menarik ramai anak muda mengunjunginya.

Gambar ini diambil dari FB DJ Liz Candy Di SINI ...


PAS Kedah semakin terdesak untuk menarik sokongan geng muda bagi memenangi PRU 13. Sehinggakan mereka sanggup mengeluarkan Lesen pusat hiburan yang berstatus "DISKO". Sikap PEMIMPIN PAS di Kedah yang sering menunding jari  SALAH SENDIRIkepada orang lain.  persengketaan 2 PEMIMPIN PAS ini semakin terserlah..... apabila mereka masing-masing mengeluarkan kenyataan "Play safe" ketika di tanya tentang pusat hiburan di Kedah...




KK CUMA NAK BAGITAU: 


PAS NAK JAGA HATI DAPig LAHHHH SANGAT. 

PENCACAI PAS BERBANGGA DENGAN KEJAYAAN TOK JINJAN YANG MENYATAKAN DALAM PENTADBIRAN PAS DIKEDAH HASIL BALAK RM80 JUTA. TAPI MEREKA "PENGANUT AGAMA PAS" LEBIH BERBANGGA DENGAN PENTADBIRAN ALA "MINI DANOK" DI KEDAH.

No comments:

Post a Comment