Thursday 14 June 2012

PELIK TAPI BENAR : PELAWAT 18 TAHUN KEATAS DIBENARKAN MEMBACA ARTIKEL INI.

Pelik tapi benar,yang pelik dan unik,hanya di China.huhu.Entri kali ini bro nak kongsi kan kepada korang kempen derma yang pelik iaitu menderma air mani.Aish...Macam-macam lah,haha.




Untuk pengetahuan anda.Program ini dijalankan mengikut Polisi Kerajaan China..Ianya sah di segi undang-undang China.


Diuruskan oleh gadis jelita.pehh. Bank sperma di Shanghai menawarkan perkhidmatan wanita yang jelita untuk menguruskan penghasilan air mani di bank tersebut.

Oleh tu,ramailah lelaki berpusu-pusu untuk mendermakan air mani mereka kat sana. Syarat untuk menderma, seorang lelaki tu mestilah sihat dan tidak melakukan seks selama 4 hari sebelum hari pendermaan.

Dari hari ke hari, bilangan penderma air mani meningkat secara mendadak dan mendapat sambutan yang memberangsangkan. Untuk cara menderma, lelaki tersebut akan dibaringkan diatas katil sebelum jururawat wanita membantu untuk merangsangkan si penderma supaya mengeluarkan air mani.

Pendermaan ni memang berbaloi kerana si penderma akan dibayar dalam lingkungan RM90-100 untuk satu sesi pendermaan air mani.Derma ini khas untuk lelaki yang mandul dan tiada kemampuan untuk memberi zuriat.


P/S: BENTONG DAN DANOK LENGANLAH LEPAS


NI.SEMUA PAKAT P CHINA PLAK.

No comments:

Post a Comment