Saturday 2 June 2012

TERKINI: PERJUANGAN PAS KEMBALI KELALUAN ASAL


Setelah berakhirnya Himpunan Hijau anjuran Parti Islam Se Malaysia (PAS) di Stadium Darul Aman, Kedah didapati wujudnya ritual pelik yang dilakukan oleh penyokong parti itu.

Mungkin kerana begitu terpanggil dengan saranan dan ucapan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menggesa ahli-ahli parti itu supaya menentang kemungkaran terutama berkaitan maksiat.

Selaras dengan ucapan itu, lantas ribuan penyokong-penyokong Pas dengan aggresifnya mula memijak-mijak bendera sebuah parti yang banyak menyimpan pemimpin-pemimpin yang mengamalkan maksiat sama ada diantara kaum sejenis atau berlainan iaitu PKR.

Mungkin kerana penyokong Pas selama ini sudah jelas bahawa kebanyakkan pemimpin PKR sememangnya mengamalkan perbuatan yang mungkar termasuk membuat maksiat, berzina dan mengamalkan hubungan seks sejenis.

Tidak perlu disebut siapa orangnya, penyokong Pas sendiri sudah maklum sangat siapakah pemimpin yang dimaksudkan.

Persoalannya, tindakan ribuan penyokong Pas itu seolah-olah dihalalkan oleh Abdul Hadi sendiri selain Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Timbalan Presiden, Mohamad Sabu.
 SUMBER KLIK SINI

1 comment:

  1. Alhamdulillah ..syukur saudara seislam ku kini dah mulai sedar n dpt brfikir dgn waras nyer .. gunakn lah akal/fikiran yg ALLAH pinjamkn pada kite ..jgn agama,bngsa n tanah air kite d'warnai dgn prkara sedemikian rupa .. Takbirrrr .. !!! s/k trm ksh adanya .. As'salamualaikum .. Wa'salam.

    ReplyDelete