Wednesday 6 June 2012

TPM BERJAYA "JERAT" KAN PAS dengan AYAT "POWER"



RU13 ini adalah penentu kepada hidup dan matinya BN, itu kata-kata TPM yang berjaya megejutkan Pok Nik dari lena. Kenyataan TPM itu menyebabkan Pok nIK     cakap  BN salah akidah.

Apahal...NIK pOK nIK....Yang tersirat dari bicara TPM, menyebabkan puak PAS semakin bersemangat, kalau boleh esok mereka nak pilihanraya. apa yang bestnya..... depa ni yang ada jawatan dah mula membayang kerusi mana nak depa nak duduk........ Lubang mana depa nak sumbat, syarikat mana depan nak rampas... maka macam-macam lah andaian dan silang kata di rungkaikan. Puak PAS sekarang ni  dah panas pungung, madi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang, makin dok melobi nak jadi calon.......sanggup buat loan bank semata-mata nak jadi wakil rakyat....TAPI HAMPESSSSSSS kerja dan sikap berbaki dan berkhidmat kepada rakyat...zero....nothing.... 

Pesanan kepada Pok nIK, bawa-bawalah muhasabah diri...ukurlah baju di badan sendiri...cubalah hisabkan sumbangan   BN kepada rakyat...  buat Pok Nik yang suka sangat menyalahkan BN, RESERACH balik Update balik..... buat pengiraan yang betul Hasil sumbangan BN kepada Rakyat..... beribu masjid dan surau didirikan sebagai sesuatu yang Islamik. Itu yang Nik Ajis sembahyang kat tanah lapang! ...ada gambar, ada penonton, baru ada bukti Islamik!


No comments:

Post a Comment