Tuesday 10 July 2012

BLOGGER MTK : MEMANG CARI NAHAS DENGAN PAS KEDAH


Memang KEDAH dah BERUBAH.... Memang Pentadbiran 

di KEDAH dah BERUBAH... 

hiasan

MTK dimaklumkan ada dua lagi pusat maksiat dalam proses pengubahsuaian yang akan dibuka di Bandaraya Alor Star untuk untuk menjadi port golongan remaja melepaskan nafsu..


Difahamkan rumah tumpangan itu seolah olah rumah milik persendirian tetapi sebenarnya memberi khidmat bilik sewa kepada golongan yang ingin melakukan maksiat..Premis ini dikatakan menjadi tumpuan kerana terletak di kawasan yang agak tersorok..



Selain itu juga kemudahan yang lengkap seperti katil,bilik air,penghawa dingin dan televisyen menarik minat golongan remaja untuk menyewanya kerana pusat itu mengenakan kadar sewaan mengikut jam..



Pusat maksiat ini mula dibuka sejak Pas memerintah Kedah.Pada mulanya premis ini tidak besar tetapi dengan sambutan yang mengalakkan,maka pemilik premis ini mula mengubahsuai untuk memperbesarkan lagi premis tersebut..



Adakah semua ini Azizan Razak pun tak tahu ?? Malah MTK pernah dimaklumkan sendiri oleh beberapa rakan dalam Pas, ada diantara rakan rakan mereka dalam DHPP menjadi dalang disebalik pusat pusat haram di Kedah ini ??

No comments:

Post a Comment