Friday 13 July 2012

@datoacmizal CABAR @abby_abdi112 : Macam dalam Filem plak..

Rupa-rupanya ramai artis dan selebriti yang berbulu dengan ABBY ni.... bEKAS pelakon yang memegang watak "ISP" dalam filem bersiri ni mudah terpesona dengan gaya " glemour" ala-ala ustazah.....apa abby ingat bila dah masuk dah boleh "sembur" orang....

apa-apa pun.... mungkin dah lupa...siapa PAS...PKR... dan DAP..KENALI pemimpin dulu  




Anda tidak berpuas hati dengan rakan rakan anda yang tidak sefahaman dengan anda? Sekarang ini kita mempunyai budaya baru dengan menganjurkan debat perdana. Heh.



Melalui Twitter beliau, Dato AC Mizal baru baru ini mencabar Abby Abadi untuk berdebat berkaitan pertikaian aktress itu terhadap isu ISA & khidmat Polis Diraja Malaysia (PDRM).


Abby Abadi sebelum ini dilihat menyertai sebuah perhimpunan menuntut pembebasan tahanan ISA dan memberikan ucapan menuduh kezaliman pihak polis di kem tahanan.

Video boleh anda saksikan selepas ini tetapi menurut laporan Media Hiburan, perkara itu menjadi punca kenapa AC Mizal berani mencabar Abby Abadi untuk berdebat secara terbuka.










AC Mizal menulis Saya mewakili anak anak POLIS MALAYSIA mencabar@abby_abadi112 berdebat secara terbuka atas kutukan beliau terhadap PDRM! yang kemudiannya dibalas Abby Abadi dengan mengatakan beliau tidak menyalahkan pihak polis.





No comments:

Post a Comment