Friday 13 July 2012

FITNAH DARI BLOGGER TEAM MEDIA KEDAH: PAS KEDAH DI CABAR BUAT PENAFIAN

Semalam Team Media Kedah membuat pendedahan EKSKLUSIF berhubung kewujudan Pusat pusat hiburan PAS? House Bar Yang terletak  hanya 1 km dari Pusat Khidmat ADUN PAS di Alor Mengkudu, Dr. Ismail Salleh. Kedah.

Maka berduyun duyunlah blogger dan yang menafikan kewujudan Mini Danok ni.. yang kononya Gambar yang di rakam itu adalah sebuah pusat hiburan yang terletak di Pekan Danok, Thai... maka bertali arus lah... status penafian melalui bolg dan facebook... Hoi puak PAS kalau hampa kata Blogger UMNO fitnah awat tak pi report .... sebenar TMK dah stanby dan boleh agak dah tindak blogger pas ni... 

Aku memang dah tau perangai puak PAS ... sedangkan bangkai gajah pun kalau boleh di tutup mereka akan tutup.... atau merekan pun ada saham juga kot... dengan tokr Bar ni.....

dengar citer ler... sekarang Puak-puak PAS dah mula kumpul orang, kira unit amal la... nak pantau PUSAT HIBURAN kat kedah ni... ehemmmm ehemmm... nak pantau ka nak... Clubing sekali.... mana tahan kan.... sebanar Tugas puak PAS bukan nak Pantau pUSAT HIBURAN sebenarnya depa nak AWASI PUSAT Hiburan supaya tidak ada lagi blogger-bloger serta unit TMK yang "membuat penyamaran" bagi membongkarkan kegiatan di pusat hiburan tajaan PAS.

BUKAN PENCACAI PAS YANG

PATUT MEMBUAT PENAFIAN

TETAPI AZIZAN PATUT

 " BERSUARA" 

   

 
Ni gambar-gambar bukti Ladies Nite anjuran House Bar Of PAS KEDAH tu...









 

2 comments:

  1. apala orang Umno ni,bagilah peluang kat puak2 pas ni nak bersuka ria,bagilah mereka peluang untuk menyelitkan kopiah2 putih mereka kecelah kelengkang penari2 lucah mereka,supaya mereka dapat ilham yang banyak untuk mengutuk Umno.

    ReplyDelete
  2. Ia tak ia la.benda sedap sapa tak mau. mulut kata tak mau...dapat peluang belum tau...

    ReplyDelete