Tuesday 3 July 2012

GEMPAR : VIDEO PELBAGAI AKSI "KHALID" BAKAL TERBONGKAR


Dari Pisau net:

Selepas video aksi Azmin konekto di jamban tersebar angkara kumpulan Khalid,kini giliran Azmin pula keluarkan peluru.

Aksi Khalid di pejabatnya dirakaman,khabarnya ini hanya sebahagian daripada puluhan rakaman.Khabarnya macam macam aksi dipamerkan didalam video nih,aksi kuat lentang,kuat kupu kupu,kuat kura kura malah kuak memerang pun ada..isk isk..

Apa pun peperangan diantara Azmin dan Khalid makin bertambah panas.. Kita menantikan video selanjutnya selepas ini.Korang tengok aksi Khalid ..apa MB gagap ni buat dalam opis..video ini disiarkan oleh portal berita pro pakatan..


AIDCNews – 03/07/12 – Raja Petra Kamaruddin (RPK) mendedahkan rakaman kamera tersembunyi di pejabat Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.
“Adakah anda masih ingat kejadian di bawah yang berlaku hampir setahun yang lalu pada bulan Ogos 2011? Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim, menemui kamera video tersembunyi di pejabatnya. Menurut Khalid, beliau tidak tahu berapa lama kamera video telah diletakkan di situ atau yang diletakkan di sana. Juga, menurut Khalid, mereka mendapati hanya satu video, salah satu di dalam kamera.
“Baik, kami menerbitkan satu video 15 minit (yang TIDAK dalam kamera) hanya untuk menunjukkan bahawa lebih video anda memang wujud (yang anda boleh lihat di bawah), ” dedah RPK dalam rencananya bertajuk “It’s been a year now. Can we know the progress?“.
Menurutnya, orang-orang Azmin Ali pernah berkata mereka memiliki rakaman video Abdul Khalid yang bermanja-manja dengan seorang wanita bernama Rahimah Binti Kamarudin, namun rakaman itu masih belum dimuat turun di internet lagi.
Rahimah Binti Kamarudin

“Nampaknya, menurut Azmin, Rahimah adalah Setiausaha Khalid dari Guthrie Berhad yang dia bawa untuk membantunya di pejabat Menteri Besar. Dan orang-orang Azmin marah dengan kemunculan Rahimah yang mempunyai kuasa terlalu banyak. Dan Azmin berpendapat terdapat hubungan cinta seksual di antara Khalid dan Rahimah
“Adakah kamera video tersembunyi ini bertujuan untuk menangkap Khalid dan Rahimah dalam hubungan seksual ? Hanya mereka yang meletakkan kamera video tersembunyi itu boleh memberitahu kita,” dedahnya lagi.
Katanya lagi Setiausaha politik MB, Faekah Husin, mengesyaki Azmin Ali merupakan dalang di sebalik perkara ini.
“Dan sebab dia (Faekah) berkata demikian, Azmin terlibat secara aktif berusaha menolaknya dari jawatannya itu. Sekarang anda faham kenapa faekah sering diserang sejak akhir-akhir ini ? (kerana) Azmin telah mengesyaki Khalid adalah dalang di sebalik video ‘blowjob‘ yang amat memalukannya baru-baru ini,” katanya lagi.


Read more: http://www.pisau.net/2012/07/video-hotaksi-kerja-berat-dalam-pejabat.html#ixzz1zY77l6SO

No comments:

Post a Comment