Tuesday 24 July 2012

HANGAT DARI LANGKAWI !! PEMIMPIN PKR SELEWENG DUIT KHAFALAH



Pendedahan dari Blog Kedah Ke Kl mengenai Sorang pemimpin PKR yang menyalahgunakan Kedudukan selaku Ketua PKR. Beliau di katakan menyeleweng wang Bantuan (Skim Khafalah) yang membantu rakyat yang kurang bernasib baik tanpa mengira agama, bangsa, umur dan fahaman politik. Itulah yang di canangkan Azizan selaku MB kedah.

Menurut penulis itu lagi, Sumber dari Langkawi memberitahu mengenai Wan Salleh B. Wan Isa, Ketua PKR Bahagian Langkawi yang juga calon kalah pada PRU lepas. Menyeleweng duit khafalah dari kerajaan negeri kepada rakyat.
Apa yang menyedihkan lagi, bantuan untuk skim memang la susah nak dapat... depa bagi pun untuk kroni je... Sudah sampai ditangan Pak Wan (Gelaran orang Langkawi), pak wan plak sapu duit bantuan tu,untuk kegunaan PKR dan diri sendiri. Kroni kenyang, rakyat juga yang merana dok menunggu.
KK memang tak rasa pelik sangat bila pemimpin pembangkang sapu duit rakyat, memang dari dulu depa dah dok rembat... tabung nu..tabung ni la.... sampaikan BR1M yang kerajaan BN bagi pun depa cakap haram... last-last depa dok kerkah untuk masuk tabung.... pemimpin PR kiblatnya hanya wang. ini yang mahu kita lantik sebagai pemimpin?


No comments:

Post a Comment