Wednesday 11 July 2012

INI KER ???? HASIL KERJA BLOGGER UMNO. PART II



SEMAKIN JELAS BLOGGER Duke Of UMNO semakin terangsang, Blogger ini yang yang di anggap sangat berjiea sentimental dikalang rakan-rakan blogger.. dan mempunyai perwatakan alim dan slow and stedy... rupa-rupanya berjiwa "PARASIT" 



Apabila PAS mula memerintah dan mengambil alih Negeri KEDAH dan mula membenarkan serta MEMBINA PUSAT-PUSAT HIBURAN DI KEDAH... kewarakan duke of UMNO mula berubah sikap.....hehhhh---hehhhhhh


SIAPA GADIS MELAYU INI...??!!! Part II



Ini ialah gadis yang aku percaya dia Melayu dan bekerja di pusat hiburan tu. Nama manjanya Fyna Erna. Ada ke Cina, Siam atau India yang pakai nama macam tu?

Kalau tak silap aku, dia kerja sebagai reception atau cashier kat situ...House Bar Of PAS Kedah..!!! Heh!


Mungkin dia sebenarnya tak mau kerja kat situ kalau boleh. Kalau bukan perniagaan yang lebih baik, mungkin dia boleh mintak kerja kat tempat lain. Tapi buat masa ni..itulah kerjanya. Kita bersangka baik je la kat dia...kesian....

Cuma aku tertanya-tanya, ada ke PAS nak tolong Fyna ni? Kalau tolong ambik dia jadikan bini nombor 3 atau 4, baik tak payah! Heh! PAS ni pantang tengok pompuan lagu ni...boleh terbang serban depa..!!!

Kat bawah ni ada lagi gambar-gambar dia...







sumber : duke Of UMNO










No comments:

Post a Comment