Sunday 8 July 2012

MASUK PAS..MASUK KARUNG MATLAMAT MENGHALALKAN CARA




Pelbagai cara diGUNAkan oleh puak pas ni.......... PAS menggunakan artis yang pencen DEMI untuk mencangkul duit Rakyat.... PADAHAL KERAJAAN BARISAN NASIONAL berusaha dengan sebaik mungkin membantu rakyat mengurangkan BEBAN yang ditanggung oleh rakyat.. contohnya BRIM,KR1M dan bermacam lagi......senang-senang PAS merompak duit dari Rakyat.


Rakyat harus sedar siapa sebenarnya PAS...mampu kah PAS membantu rakyat....

Alahai... Hairie....Hairie.....

DEMI KEKUASAAN PAS SANGGUP MENGHALALKAN CARA DEMI CITA-CITA.

4 comments:

  1. Dah kemaruk sangatla tu, sampai duit orang2 tua bangka pun di pungutnya.
    Lebih baik kau pungut tin aluminium lebih berkat dari menjadi pengemis.
    Badan masih kuat tapi sayang muda2 dah jadi pengemis.
    Yang pengikut situa bangka parti PAS Lahanat ni pun satu bangang, alangkah baiknya kalau duit tu di sedekahkan ke mahad tahfiz ka, masjid ka atau rumah kebajikan, itukan lebih berpahala.
    Untuk pengatahuan tua bangan atau penderma2 bangang, duit yang anda sumbang tu di gunakan untuk bagi sedekah pada penceramah2 murahan yang tak tahu ilmu agama yang kamu anggap ustaz dan ada kemungkinan digunakan untuk menjanakan ekonomi pemimpin2 PAS lahanat,
    Ada akai ka?

    ReplyDelete
  2. Hanya artis artis goblok yg kurang berpelajaran aja yg akan berkiblat kan pas konon nya utk kesyurga.

    ReplyDelete
  3. Raya ni bergaya sakan kamu Hairie balik kampung kat K.Nerang tu ye, jangan lupa untuk mintak sedekah kat org-2 kg awak, harga sekerap mahal skrg ni, jgn lepeskan peluang keemasan tu ye.

    ReplyDelete
  4. kalu dah takdak 'akal!! desperate sgt ka nak duit hairie? makanla hasil dari duit org2 kampung yg susah payah tanam padi toreh getah sampai jd busung, ya hairie??!!!! dahla ceramah politik fitnah yg jauh dari ajaran agama tu!

    ReplyDelete