Thursday 19 July 2012

RAMAI BLOGGER KECEWA :Man United Menang Tipis Di Afrika Selatan

Man United - Afrika Selatan
MANCHESTER UNITED memulakan siri enam aksi pramusim mereka dengan mencatat kemenangan tipis 1-0 ke atas AmaZulu di hadapan 50,000 penonton di Stadium Moses Mabhida, awal pagi tadi.
Federico Macheda menjaringkan gol tunggal pada pertengahan separuh masa pertama dengan United berpeluang menambah jaringan pada babak kedua, namun percubaan seorang lagi pemain dari Itali, Davide Petrucci sekadar menggegar palang.
“Para pemain saya keletihan sepanjang babak kedua yang tampak seimbang buat kedua-dua pasukan. Saya tetap gembira dengan keputusan ini.
“Saya turut beri peluang kepada beberapa pemain muda beraksi sepanjang perlawanan ini dengan dua atau tiga daripada mereka dilihat mampu menyinar. Jesse Lingard mempunyai potensi besar manakala Scott Wootton mempamerkan aksi menarik di bahagian pertahanan,” kata pengurus United, Alex Ferguson.
United seterusnya bakal bertemu Ajax Cape Town esok sebelum terbang ke China untuk berdepan Shanghai Shenhua, kelab yang baru menandatangani bekas penyerang Chelsea, Didier Drogba. – mynewshub.my

No comments:

Post a Comment