Wednesday 18 July 2012

TEAM MEDIA KEDAH AKAN DISAMAN "HARAKAH{


TU LA HAMPA.... KAN AKU DAH CAKAP HAMPA hampa degil.... kan HARAMKAH dah MEROYAM dan JADI GILA BAB..... TAPI APAPUN TAHNIAH LAH KAT BOLGGER UMNO. yang berjaya mendedah kemungkaran dan kemunafikan PAS yang selama ini bertopengkan " ISLAM" kepada blogger PAS hampa jangan DOK MEROYAN SANGAT... AKAN ADA LAGI CERITA KISAH KEMUNGKARAN HAMPA.... 

CUMA SATU JERRRR... AKU NAK PESAN KAT " PENCACAI PAS" TMK ADA DIMANA SAHAJA DAN SENTIASA MENDEDAHKAN KEMUNGKARAN YANG HAMPA LAKUKAN 

AKU MALAS NAK ULAS PANJANG "JUST" NAK COPY APA YANG OTAI MC TULISKAN.


Ini artikel HARAKAHDAILY petik dari blog pencacai Pas Kedah. Link ke artikel ini  boleh dibaca di SINI. Namun Haramkah perlu bertanggung jawab keatas segala tulisannya kerana ia memetik dan meletakkan artikel terbabit di portalnya.

Artikel yang memburukkan nama Team Media Kedah kononnya di latih oleh APCO dan diselia oleh Dr. Novandri adalah satu artikel fitnah terbesar Pas Pusat dan Pas Kedah keatas kami. Mc sekalu Ketua Team Media Kedah berasa begitu terkejut dengan fitnah Harakahdaily keatas TMK.

Malah kami tidak menyangka akan difitnah sebegitu teruk oleh sebuah portal PARTI ISLAM yang kononnya suci lagi murni.

Dalam artikelnya itu, tidak ada yang benar, malah semua yang mereka nyatakan itu adalah palsu dan fitnah belaka dan TMK tidak pernah di LATIH di Janda Baik.

Kami mencabar Pas Pusat dan Pas Kedah untuk sertakan bukti bahawa kami di latih oleh APCO di Janda Baik!! 

Nama saja parti ISLAM, tapi fitnah dan tohmahan adalah makanan harian Pas. Tidak cukup pemimpin kami difitnah, kini Pas mula tercabar dan memfitnah kumpulan blogger dan cybertroopers pula. Keji sungguh perbuatan ini.

Namun kami faham apabila perbuatan fitnah yang keji ini akan dihalalkan oleh Mushitdoll Am Pas, Pok Nik Aziz. Dengan teknik matlamat menghalalkan cara.

Sedangkan dengan SYAITAN pun Pok Nik Aziz sanggup berkawan, apa la sangat dengan fitnah dan cerita palsu macam ni.

Terima kasih Harakahdaily, kerana menguatkan lagi semangat kami untuk terus menentang Pas dan Pakatan Haram.

Malah setiap dari ahli kumpulan kami berjanji, akan bekerja lebih kuat untuk menumbangkan Pas di Kedah dengan apa cara sekalipun mengikut teknik 'matlamat menghalalkan cara' yang diajar oleh Pok Nik Aziz.

Terima Kasih Harakahdaily kerana sangkaan kami memang tepat kerana (sambung baca dibawah)



McTheory, Medan Tempur Kedah, Pisau Kedah, Kamera Kupang, Duke Of UMNO, Aktivis UMNO Pekan Naka, Dahlia B. Lada, Aiman Rosis, Nizam Wahab, Aireen Sweet, Tin Milo Kosong dan beberapa orang lagi ahli kumpulan kami akan berjuang sehabis-habisan sehingga ketitisan darah terakhir untuk memusnahkan Pas Kedah.

SUMBER

No comments:

Post a Comment