Sunday 26 August 2012

PERSIDANGAN PERWAKILAN PEMUDA UMNO BAHAGIAN BALING.@Ishakmat1

Perasmian oleh YB. Datuk Tajudin Bin Abdul Rahman. Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia merangkap Pengerusi Lembaga Pengarah FELCRA Bhd. Berlansung di Kom. Rakan Muda Baling pada 26 Ogos 2012 (Ahad) Jam 08.00 pagi.

Dalam ucapan perasmian, Datuk Tajudin menegaskan, Genarasi Pemuda hari ini harus menghargai Pengorbanan pemimpin terdahulu. oleh itu, generasi pemuda haruslah bersiap sedia bagi mengekekal dan menambahbaik apa yang telah dan tersedia sekarang.

Perjuangan UMNO dalam memacu dan memajukan sebuah Negara Malaysia. Nikmat yang diberikan oleh Allah S.W.T, generasi muda dapat merasai nikmat tersebut. Janganlah generasi muda mempertikalkan pekara yang remeh yang hanya akan mehilangkan segala nikmat tersebut. Jangan menyalahkan sesiapa sekiranya kita gagal mempertahankanya.

Perkembangan Politik sekarang amat membimbangkan. Kerana kita sekarang berdepan dengan Pakatan Rakyat yang hanya mahukan Kuasa. bukan untuk membantu rakyat dan memajukan negara. Kuasa pakatan rakyat hanya ada pada DAP bukan untuk PAS. Kita bimbang sekiranya DAP sebagai tunjang pakatan, hak-hak keistimewaan orang Melayu akan terhakis. Hak Kesamaraan sudah dicanangkan dan diperjuangkan oleh DAP dan Pakatan Rakyat.

Apakah yang kita perjuangkan? Kita perjuangkan masa depan anak bangsa kita. Kita tidak mahu anak bangsa ketinggalan dalam bidang ilmu.Kita harus faham apa yang perjuangkan. Beliau menegaskan DAP (Komunis) hanya perjuangkan untuk kaum cina sahaja. Mengapa PAS sanggup bertemankan DAP yang terang-terang menolak Islam.

Beliau mengharapkan agar, Pemuda UMNO Bhg. Baling dapat merampas
Semula Parlimen, serta 2 DUN yang tewas serta Mempertahankan DUN yang dimenangi.

Live #Kompleks Rakan Muda Baling.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment