Sunday 23 September 2012

Akibat ketaksuban Untuk menjadi YB termuda Adam Adi sanggup Cemarkan Imej Universiti



 
Mahasiswa adalah harapan keluarga dan negara. Oleh itu, mahasiswa harus membantu pihak kerajaan dalam merealisasikan modal insan unggul dan gagasan 1Malaysia seperti yang diharapkan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia. Gunakan setiap peluang dan ruang di IPT menjadikan hasrat kerajaan ini mampu dicapai.

Tinakan Adam Adli yang cuba mengadakan pelbagai provokasi dan tindakan liar  amat kurang ajar. Apa yang di dilakukan Adam Adli memakan diri sendiri serta mencemar imej mahasiswa.

Video yang dimuat naik ini menyerlahkan lagi tindakan dan "kebodohan" sebagai hero yang dibikin oleh Pakatan Rakyat. Adam Adli cuba nak memberitahu pada semua bahawa dialah hero bagi mahasewel yang berlakon seolah-olah di tindas oleh Pengurusan UPSI di dalam menuntut hak kebebasan Mahasiswa. Adam Adli yang di gantung oleh pihak pengurusan UPSI  selama 3 tahun. kerana tindakan biadap dan liar yang melanggar paraturan Universiti.

Jom tengok bagaimana Adam cuba menjadikan isu pergantunganya sebagai modal untuk mendapat sokongan dari kalangan mahasiswa. Sebagai seorang Mahasiswa IPT/IPTA harus bijak memilih dan bertindak dengan cara yang betul demi masa depan negara.





Dari paparan video di atas, amat jelas  si Adam Adli cuba nak jadi hero dalam bikinan Pembangkansehingga sanggup merentas undang-undang demi kejaya politiknya. Adam Adli untuk menampilkan dirinya sebagai seorang PRO pembangkang untuk didendangkan.

No comments:

Post a Comment