Wednesday 5 September 2012

AWAS BLOGGER UMNO : @abby_abadi112 ketuai Unit PRO maya PR






Keletihan terpancar diraut wajah Abby Abadi, bekas artis, bekas pelakon siri kononnya jadi pegawai polis. Kini setelah beliau menolak untuk menjadi isteri pertama Norman Hakim, beliau menjanda dan terus bersama Pakatan Haram dalam usaha memastikan periuk nasinya terus berasap dan bukannya parti yang disertainya menang besar di PRU13 nanti.

Pelbagai cara, berbagai aksi dan macam-macam fesyen baju dah Abby cuba untuk melonjakkan diri supaya dilihat sebagai ORANG PENTING PARTI. Malah pelbagai program cuba diselitkan dirinya untuk dilihat sebagai manusia serba boleh. Abby telah cuba menjadi penceramah politik tapi gagal sebab beliau jahil dari segi sejarah Malaysia dan terlalu cetek pengetahuan Islam, kena bedal dengan Ustaz Azhar Idrus malah cuba tunjuk Ilmu Agamanya melangit dengan Mantan Mufti Perlis, terus kena sergah kat situ juga.

Gagal di pentas ceramah sebagai ikon USTAZAH, beliau cuba menjadi panelis berkisar soal keluarga bahagia, semua hadirin terpinga, beliau yang terang-terang tolak poligami nak bagi ceramah hal keluarga bahagia ? sorang pun hadirin tak tepuk dan terus keluar dewan.

Siapa tak kenal Abby Abadi, kalau Norman Hakim yang tegap badannya mampu disergah di lokasi pengambaran filem, apalagi kalau manusia selembik Dr Maza, Nik ziz dan lain-lain ustaz buaya darat dalam pakatan haram, Abby tak putus asa, beliau masuk ke gelanggang yang agak ekstrim, menjadi TUKANG SORAK geng ambiga-samad pada malam merdeka baru-baru ini.

Malang lagi buat Abby kerana foto beliau berhimpit dengan bilis muda atau membuatkan Nik Aziz tercirit dalam pampers dan Hj Hadi selaku presiden parti yang kononnya Islamik terus masukkan kepala dalam guni kerana malu yang amat sangat. Insan yang dianggap mampu bantu parti akhirnya dilihat sebagai liabiliti yang amat besar bagi parti yang makin ke kuburan.




Kini setelah semuanya GAGAL, Abby mula mendampingi group FB yang dikatakan di bawah bayaran Kerajaan Pakatan Haram Selangor, Jinggay 13 !!


Gambar di atas sekali menunjukkan Abby bersama dengan Geng Jinggay 13 yang dibawah seliaan Azmin dengan bangga melancarkan propaganda terbaru mereka !! 

Selamat berpropaganda Abby !

SUMBER [KAT SINI]

No comments:

Post a Comment