Tuesday 4 September 2012

GEMPAR !!! INDIVIDU YANG CUBA BERAK ATAS GAMBAR PM DITAHAN ? tahniah @PDRMsia





Tudiaaaa... baru hang tau.. langit tu tinggi ke rendah..... ingatlah sama dimana langit di junjung di situ bumi di pijak. Si malaun ni umpama samseng taik kucing. Bak kata pnujangga Hujan emas di negeri orang, hujan batu dinegeri sendiri.. cubalah kita mempertahankan adat-adat ketimuran kita.

Beberapa desakan dan Loporan polis yang di buat oleh pertubuhan NGO dan parti Politik, hari ini pihak yang berkenaan telah berjaya menahan suspek yang dengan biaDAP menghina   gambar PM. suspek yang dikenali  bernama Muhammad Ammar B. Abd Rahim, K/p: 930301-01-6323, Pelajar Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernatic telah di tahan pada pukul 11 pagi tadi oleh sekumpulan pegawai D7 Bukit Aman untuk disual siasat sebelum diserahkan kepada IPD Dang Wangi untuk tindakan selanjutnya.

Bedasarkan foto dan rakaman yang di ambil di temapat kejadian dan di muatkan di laman Blog, Facebook dan pelabagai media Pihak telah berjaya mengesahan Suspek yang disyaki  remaja didalam gambar yang membuka seluar menunjuk punggung terhadap gambar PM dan cuba untuk berak keatas gambar pemimpin negara yang dihormati itu.

Alhamdullilah KDN telah tindakan terhadap mereka yang terlibat dalam kejadian tersebut supaya dapat menjadi pengajaran kepada orang ramai.Apa di harapakan dari tindakan ini mereka yang cuba menggangu gugat keaman negara di kenana hukuman yang setimpal.

KK_ Harap mereka yang terlibat di kenakan hukuman..sebagai pengajaran dimasa akan datang....sokong ISA... PIHAK POLIS HARUS KERAS JANGAN LEMBUT SANGAT...sampai depa berani mencabar undang-undang..



3 comments:

  1. Sebab2 itulah PR beriya-iya sgt nak hapuskan ISA supaya apa yg mereka nak lakukan sesuka hati mak bapak mereka, KDN tidak boleh nak tahan...

    ReplyDelete
  2. Baguihlah buat macam tu,masa tunjuk pungkok kat orang ramai tak malu,dah kena baru kalut nak tutup muka .patut tutup pungkok bukan muka.

    ReplyDelete
  3. malu aku sbab yang wat keje bangang ni budak johor....watpe dh wat baru nak malu. mungkin otak die ltak kat part yg die nk dudukkn gambar tu agaknye.....

    ReplyDelete