Wednesday 5 September 2012

GEMPAR : Mayat Hidup kat Kuala Ketil !!!! Subhanallah!!



Gempar bila mayat yang tergantung tibatiba hilang... jom baca selanjutnya di :-


Tq kepada rakan aku yang sudi berikan gambar nie. Kejadian nie berlaku kalau tak silap hari raya ketiga. Lelaki berusia lewat 2an ni wargenegara Myanmar dipercayai membunuh diri di kawasan mana aku tak dapat maklumat. Tapi yang pasti Kat Kuala Ketil. Yang aku dengar kt area kilang, tapi kilang mana pun taku tak thu deh!!.
APa yang menarik???..dengar citer, bomba bertempeliaran lari sebab mayat yang tergantung 2 tiba-tiba hilang bila pasukan bomba cuba nk turunkan mayat lelaki 2. Mayat 2 dikatakan terjatuh, then pasukan penyelamat pun cuba check kat bawah..tapiiiiiiiii…mayat 2 hilang!!!!.sumpah scary wei!!!..tapi semua nie orang citer la…aku xdapat maklumat lengkap sebab aku ngah cuti raya lagi.
orang Myanmar dan India memang terkenal dengan bunuh diri terutama bab cinta..kat india memang orang selalu bunuh diri sebab cinta. Disebabkan love story  hindustan mmg hebat sebab dia sanggup mati kerana cinta…adoyai..harap2 Malaysia bulan macam 2 lakan…



No comments:

Post a Comment