Friday 14 September 2012

Gempar : Team Media Kedah (TMK) vs Pakatan Haram Kedah.

Selepas pembongkaran yang dilakukan TMK berhubung pembahagian projek-projek di bawah anak Syarikat kerajaan negeri Kedah beberapa hari lalu. Kerajaan negeri di kesan gagal dalam Polisi serta mengawal projek-projek tersebut. Setelah beberapa syarikat yang mempunyai Hubungan 'Mesra' dengan kerajaan negeri mendapat hak dan berjaya mengusai projek berkenaan.

Sekali lagi TMK melalui Duke Of UMNO mebongkarkan serta menjawab kenyaataan yang di keluarkan oleh S/U politi MB kedah. Tenyata kenyaataan yang di keluarkan oleh SetPOL MB menjerat dirinya sendiri serta dilihat telah 'membodohkan' dirinya sebagai seorang SetPol kepada Menteri Besar.

Di laman Blog Duke of UMNO telah menghuraikan secara terperinci bagaimana perjalanan dan dasar yang telah diamalkan serta penipuan secara halus di dalam GLC Negeri Kedah.

Dalam penerangan Sanusi Setpol pasal dasar Pakatan Haram Kedah, kononnya GLC mengamalkan usahasama yang menguntungkan Kerajaan Negeri melalui pembahagian keuntungan sebanyak 51% - 49%, di mana kerajaan negeri memegang 51% keuntungan.

Baca selanjutnya di Duke Of UMNO blogspot. http://t.co/kcThTyC7
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment