Tuesday 4 September 2012

JOM !! KITA BURU PENGKHIANAT NEGARA


Jangan tanya apa jasa negara pada anda. TETAPI nilailah apa jasa kita pada negara... Oleh itu Rakyat Malaysia yang cintakan dan berpegang teguh kepada prinsip rukun Negara.... jommmmmm kita buru...kita dedahkan... siapa mereka yang cuba memperkotak katikan keamanan dan kemakmuran negara.





Pihak Polis akan siasat motif dan sebab-sebab kenapa Bendera Sang Saka Malaya dikibarkan pada hari tersebut. Bukannya siasatan terhadap sejarah bendera Sang Saka Malaya, Sang Saka Bangsa (Umno) atau Sang Saka Merah Putih.

Samaada bendera tersebut sama dengan Umno atau sama dengan komunis, sama dengan Sang Saka Biru (Polis), sama dengan Amerika, sama dengan Republik Indon atau sama dengan Republik Singapore, ia tidak akan disiasat.

Jika semasa siasatan motifnya ialah bertujuan untuk mengantikan bendera Jalur Gemilang jika PKR memerintah atau bertujuan menghasut menjatuhkan kerajaan, maka barulah ia ada kes. Budak-budak dua ekor tu pun sudah jelaskan motif sebenar didalam blog Serigala Selatan mereka.




Diharap pihak polis akan ambil kira dan siasat risalah “This Flag Must Go..Change To..”dan siasat posting budak-budak SerigalaSelatan.  Jika dibaca dengan teliti, ia diambil kira sebagai menghasut. Layari terkini menunjukan semua entri dan blog tersebut telah kosong.

Nampak gayanya mereka akan dibebaskan dan kita akan marah-marah sekali lagi dengan PDRM/KDN/Hishamudin.

Berikut ialah 11 gambar mereka-mereka yang diburu polis, diambil dari FB PolisKL>.

















































No comments:

Post a Comment