Sunday 30 September 2012

lagi Pencacai Pakatan Rakyat KANTOI fitnah terhadap @najibRazak



Isu gambar Najib pada buku latihan sekolah pada minggu lepas apabila isu ini disensasikan oleh Keldaian Daily. Kononnya, kerajaan amat taksub, hingga mencetak lakaran wajah Perdana Menteri di atas buku latihan tersebut.

Apala punya bangan si Pencacai pembangkang ni... memalukan jelah.... pencacai pembangkan sebenarnya dah keing "idea" nak fitnah serta memburukan pemimpin negara.

Oleh kerana ketaksuban golongan politikus terutama dari Keldaian Daily, mereka telah mengambil bahan tersebut dan mula merepek-repek menulis mengenai BN telah mencetak gambar PM untuk diedarkan disekolah.
Fitnah Keldaian Daily juga telah disangkal oleh pemimpin-pemimnpinnya sendiri.



Sedangkan pelbagai usaha serta kewajiban kerajaan Barisan Nasional telah salurkan serta dilaksanakan untuk membantu rakyat "mensejaterakan rakyat" melalui tema "janji ditepati"
tetapi malangnya pemikiran sesetengah rakyat yang temakan serta terpengaruh dengan "janju ditaburi" oleh pembangkan.


Ini tweet dari pasangan sejoli "pakatan Haran" yang menafikan buku tersebut adalah dari pihak mereka. Apalah punya bodoh pencacai ni.. nak nafi ape lagi.... 


Untuk penerengan, teks, gambar serta caption dari tweeter, anda boleh layarinya di SINI.

1 comment:

  1. Buat la apa pun, kami tetap undi BN. PR biar mampus, Anwar biar mampus, Tian Chua biar mampus, Nurul Izzah biar mampus, Azmin Ali biar mampus,Lim Kit Siang biar mampus, Lim Guan Eng biar mampus. biar anjing makan bangkai mereka.

    ReplyDelete