Tuesday 18 September 2012

Mana Pergi !!!! PAS bila @ngehkhooham "berdehemmm."


Jom kita lihat beranikah pemimpin PAS  dan  sejauh manakan mereka hendak menjaga Melayu. Beranikah PAS menegur serta mengutuk RAKAN SEBANTAL mereka DAP apabila PEMIMPIN KANAN DAP mempersendakan PROTES yang di lakukan oleh Umat Islam BERHUBUNG filem yang menghina Rasululah S.A.W. 



Berikut Laporan yang di Buat oleh NGO berhubung kenyataan Ngeh Koo Ham, yang Juga   Pemimpin DAP. beliau di laman sosial Twitter yang mempersoalkan tindakan Umat Islam menentang dan membantah filem kontroversi "Innocence Of Muslim" sebagai membuang terlalu banyak masa dan tenaga. Kenyataan Ngeh Koo Ham di dalam mempersendakan Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin untuk mengadakan demonstrasi aman sebagai mencurah minyak ke api, di kala Umat Islam seluruh dunia sedang marah dan berang dengan penayangan filem yang menghina Rasulullah SAW di Youtube.



Mesej Koo Ham antara lain berbunyi, "Khairy mahu Muslim protes membantah Sam Bacile. Bagi Islam atau bagi kepentingan politik? Adakah Muslim membuang masa dan tenaga dalam berhubung perkara ini?"

Mana suara pemimpin yang nak memperjuangkan Islam... PAS hanya mempergunakan Islam sebagai alat untuk mencapai cita. sedangkan PAS lebih sayangkan DAP dari apa yang mereka anuti.

kk_ PAS oh PAS nak pak turut plak...harap lebai jer....




1 comment:

  1. ini maknanye Pas dah berjaya tarbiah Dap..

    Pas cakap pada Dap.. mu hina isle tak apo sbb mu buke isle...

    sbb tu Dap cakap/hina/bantah pasal islam Pas tak marah.. sebaliknya Pas tetap akan bela dan jilat pungkoq Dap ni....

    Pas takebeeerrr...

    ReplyDelete