Tuesday 30 October 2012

AZIZAN RAZAK NEKAD JUMPA PENULIS BLOG ........ #TukarKedah



Kembali menghangatkan pentadibiran PAS di Kedah.... Pelbagai versi cerita telah di keluarkan oleh TMK berhubung dengan penyelewengan, penipuan, salahguna kuasa dan pelbagai agenda "budak jahat" dari golongan yang kononya memperjuangkan "Isle".  

O.k Bagi peminat setia Blog KedahkeKL , tentunya amat mengenali Penulisnya, blog tersebut sering membongkarkan serta memaparkan salahlaku serta penipuan azizan Razak DALAM PENTADBIRAN. Penulis juga merupakan peminat setia AZIZAN RAZAK selaku MB BONEKA DI KEDAH. Dalam entri terbaru beliau, belia mendedahkan penipuan cara Isle Pas KLIK DISINI



MEDAN TEMPUR KEDAH  tampil pendedahan berani, membongkarkan pencacai-pancai, tok dalang yang sering di belakang MB Kedah. Sehinggalah MTK diserang oleh Blogger PAS. Kali ni giliran MTK pulak menyambung pendedahan temberang temberang Pas yang saban hari menipu rakyat di Kedah..Kat bawah ini antara ribuan banner yang di gantung di seluruh pelusuk negeri Kedah kononnya Pas Kedah telah berjaya melaksanakan segala manifesto di Kedah dari tahun 2008 hingga 2011


Tajuk tulis "pencapaian kita" tapi bila baca perkataan pertama disetiap baris baris ayat mesti anda perasan semua tu hanyalah idea idea cadangan..Projek baru dalam rangka belum lagi terlaksana tapi sudah dianggap sebagai satu pencapaian oleh Pas Kedah..(Kalau macam tu aku pun boleh cadang)..

Antara projek yang di iktiraf sebagai pencapaian cemerlang Pas Kedah adalah membina Institut latihan Belia Sejahtera bernilai 3.4 juta di Sungai Petani..Baca laporan dibawah

ALOR SETAR, 31 Mei-Kerajaan negeri Kedah akan membina Institut Latihan Belia Sejahtera bernilai RM3.4 juta di Sungai Petani tahun depan sebagai langkah awal membendung aktiviti tidak sihat di kalangan belia.
Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata institut itu akan mempersiapkan golongan belia berusia 18 hingga 24 tahun dengan kemahiran tertentu serta nilai-nilai murni sebagai persediaan menghadapi cabaran akan datang.

Perghh..Bukan main lagi Ostad Jijan panggil wartawan mencanang kononnya Pas nak laksanakan projek untuk golongan belia berlatih..Tetapi setelah  MTK semak dalam laman web rasmi Pejabat MB dan SUK, ternyata Projek tersebut GAGAL dibangunkan..


Lalu Pas terpaksa mencari cara lain iaitu dengan mengambil alih kem yang sedia ada(tukar pengurusan) di Paya Pahlawan Jitra untuk menutup malu dari ditanya wartawan..Pengambilalihan pusat latihan tersebut melalui anak syarikat Perbadanan Menteri Besar Kedah (PMBKed), Agenda Sejahtera Sdn. Bhd..

Yang menghairankan AGENDA SEJAHTERA SDN BHD (939301 – X) ni telah diperbadankan dan milik sepenuhnya  PMBKed tetapi alamat yang didaftarkan keatas Agenda Sejahtara sama dengan pejabat milik seorang Exco Pas begelar Doktor..

Untuk makluman semua, Agenda Sejahtera sdn bhd adalah syarikat kroni Pas dimana pengarah urusannya adalah orang kuat Pas Perlis..Beliau juga bekas AJK Pas Pusat dan calon Parlimen dan Dun di Perlis..

Jadi sudah jelas, Pas memang kaki temberang..Menipu sebahagian dari cara hidup Isle Pas Kedah..Itulah survivor pas selama ini untuk mengelirukan rakyat dengan banner banner auta ni..Baca seterunya kat sini 

No comments:

Post a Comment