Thursday 25 October 2012

Bila Pula Pemuda PAS akan berdemo BANTAH di Depan Pejabat DAP ?




UFB - Kenapa Tantawi Tak Buat Demo Bantah Karpal Singh..??

Kenapa tantawi...itulah yang undang "3 abdul" yang diguna pakai oleh tantawi... paaa tuihhh.... awat puak-puak PAS tak berdema bila rakan sebantai atau selubang mereka mengeluarkan kenyataan yang terang0terang menolak "hudud".

Karpal Singh
KLANG : DAP hari ini menyatakan sokongan penuh terhadap kenyataan Pengerusinya, Karpal Singh yang menolak perlaksanaan hukum pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke- 13 nanti.
Ahli Dewan Undangan (ADUN) Pandamaran, Ronnie Liew berkata,hukum hudud tidak sesuai dilaksanakan di negara ini meskipun Malaysia dilabel sebagai negara Islam.
“Malaysia adalah sebuah negara berbilang kaum. Jadi adalah tidak sesuai jika hukum hudud dilaksanakan. Apa yang dikatakan oleh Karpal Singh adalah kenyataan rasmi daripada DAP, bukannya secara peribadi.
“Kita telah membincangkan isu ini dengan PAS, dan DAP telah menyatakan pendirian kami tentang pelaksanaan hukum tersebut,” katanya dalam satu majlis sidang media di sini hari ini.
Terdahulu, Karpal Singh mengeluarkan kenyataan mengenai pendirian DAP yang tidak bersetuju dengan pelaksanaan hukum hudud meskipun Parti Pembangkang mendapat majoriti dua pertiga pada PRU-13.
Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu berkata, pelaksanaan hudud akan menyebabkan rakyat hilang keyakinan dan sokongan terhadap pakatan pembangkang memandangkan bukan semua rakyat bersetuju dengan hukum berkenaan -SEUMBER

pASSSSSS............yang begitu terdesak utnuk merais sokongan pada PRU13 sanggup terjun lombong dengan sesiapun..janji harapan dan hasrat merekan nak untuk menjadi pencacai DAP tercapai. 

No comments:

Post a Comment