Thursday 4 October 2012

@hdaily09 memang kaki fitnah- roti canai jadi mangsaHaprakdaily




Memang terdesak puak haram... untuk memburukan PM, sampaikan bab makan pun depa nak spin.. cukup-cukuplah, cuba bersyukur dengar nikmat yang di kurniakan oleh Allah. mempunyai sebuah negara yang aman dan makmur dengan pemimpin yang sentiasa mendahulukan rakyat..


Harakahdaily yang haprak lebih sesuai ditukar nama kepada Haprakdaily sekali lagi menjadi penyambung lidah syaitan apabila menyiarkan satu artikel daripada sebuah blog (omakkau.blogspot.com) yang bertajuk "Cukup dahsyat, nama roti canai Najib!", lihat di sini. Penulis blog berkenaan lebih dikenali sebagai Bumiputera Berjaya di laman sosial Facebook. Tindakan Haprakdaily yang sering melaporkan berita fitnah memang tidak dapat disangkal. Gambar diatas telah diubahsuai (superimpose) dengan niat untuk menghina pemimpin nombor satu negara.

CTS sertakan kembali gambar asal seperti di bawah yang dipetik daripada blog "Penang Food, Penang Travel and Penang Lifestyle" (www.stevengoh.com), lihat di sini. Sebagai parti yang mengaku Parti Islam, tindakan membuat fitnah sebegini lebih kepada sebuah Parti Syaitan. Inilah contoh etika kewartawanan Haprakdaily serta intergriti bloger-bloger Pakatan Haram.



No comments:

Post a Comment