Sunday 14 October 2012

PENTADBIRAN PAS KEDAH CEMAS !!! BILA SUK ASYIK KE LUAR NEGARA. #TukarKedah




Bagaikan orang mengantuk di sorongkan bantai..... Gambar yang kat atas tu DPP Kupang.. Depa ni ronda-ronda setakat Asia tenggara jer... Maklumlah Orang Bawahan.... 

Mula-mula kita ucap terima kasih kepada kesemua blogger Kedahla, merangkap pegawai urusetia penerangan negeri Kedah, lebih-lebih lagi khasnya kepada Ton Non a.k.a Zulkifli Yahaya yang tak habis habis menyerang pegawai KCS Negeri Kedah iaitu Datuk Rasli merangkap SUK Negeri.

Blog 
 Medan Tempur membongkarkan pededahan dari posting di blog kedahla yang pada mulanya agak menarik untuk dibaca. Tajuk yang begitu gah dan isi kandungan posting itu penuh dengan kata seakan akan Datuk Rasli tidak layak untuk berkhidmat sebagai SUK yang dilantik oleh DYMM Tuanku Sultan Kedah.

Tetapi apabila masuk saja perenggan ke 4, penulis blog Kedah la yang dikenali sebagaiENGGANG QADHA menulis tentang sikap Datuk Rasli yang suka melancong ke LUAR NEGARA, antaranya Timur Tengah, Helsinki, Acheh dan terbaru Korea. Baca petikan dari blog Kedah La yang menyentuh tentang perkara tersebut.

"Kegemarannya untuk melancong keluar negara menghabiskan duit rakyat Kedah bukan baru, Sampai masa nanti ENGGANG QADHA akan dedahkan senarai perjalanannya keluar negara".

Untuk pengetahuan semua, MTK rasa penulis Blog Kedahla itu sebenarnya tersalah orang. Tak payah tunggu sampai masanya nak dedahkan senarai perjalanan SUK ke luar negara. Kali ni MTK dedahkan gambar siapa sebenarnya yang suka melancong dan menghabiskan duit rakyat Kedah. Orang yang dimaksudkan bukannya SUK tetapi SETPOL MB Kedah Sanusi Md Nor.. Tudiaa.. Jeng jeng jengg

Mari kita lihat siapa yang kena!! 

germany


helsinki


testing pam air di turkey walaupun dekat scs  jabi boleh test


timur tengah


helsinki



turkey
ostolia

yb ghani pun ada jugak ?



Inilah negara negara yang sama seperti apa yang ditulis oleh blogger Pas kedah. Tapi tiada langsung kelibat muka SUK yang nampak semuanya muka SETPOL MB dan beberapa Exco negeri Kedah, serta pegawai pegawai lantikan pas di Wisma DarulAman..

Ini baru sikit saja, tak termasuk lagi gambar gambar beberapa pemimpin Pas di Jakarta, Medan dan sekitar dengannya. MTK dan rakan lain dalam Team Media Kedah sebenarnya malas nak campur tangan hal pentadbiran negeri Kedah, hangpa nak buat apa pun buat la.

Tapi disebabkan puak puak lebai pas yang kemaruk kuasa dan mengamalkan pemerintahan zalim dengan menindas orang tak sepatutnya, maka kami terpaksa melakukan sesuatu, bagi membalas segala tohmahan puak lebai pas yang gila kuasa dan kejam, terhadap KCS yang mendapat perkenan Tuanku Sultan untuk berkhidmat.

Artikel ini bukan untuk mengaibkan Setpol, tetapi cara blogger Pas yang menerima gaji bulanan dari Pejabat MB ni seolah olah membuka pekung kelemahan pentadbiran Pas. Jadi inilah salam permulaan TMK dengan blogger Kedahla untuk menafikan gambar gambar diatas diambil dari luar negara..hehehe


Lu Orang Jual, Kita Orang Beli.  Bro..

No comments:

Post a Comment