Thursday 29 November 2012

Gara-gara restu doa hancurkan UMNO Nik Aziz Dimasukkan Ke ICU


inilah mungkin salah satu akibat serta balasan Allah S.W.T terhadap mereka yang busuk hati serta  mendoakan kehancuran dan kemusnahan orang lain. Nik Razi yang membacakan doa [Klik disini] adik kepada Nik Aziz. Selepas itu dari peristiwa Nik Aziz pula bertindak menpertahankan  apa yang telah di lakukan oleh adiknya, serta menuduh UMNO telah murtad.

Berlainan pula UMNO yang sering membantu serta mendoakan kesejahteraan Rakyat Malaysia. Adakah doa Timbalan Presiden UMNO itu terlalu mustajab sehingga menyentuh perasaan Nik Aziz dan menyebabkan dirinya diserang sakit jantung?

Mudah- mudahan Nik Aziz akan cepat sembuh dan dapat bermuhasabah diri bagi menyatukan semula melayu, amin..


petikan doa Tan Sri Muhyiddin Yassin di bawah ini:

Doa Muhyiddin:"Ya Allah Ya Tuhan Kami, Terimalah doa kesejahteraan buat sekalian kami, Jauhkanlah hati kami daripada menjahanamkan sesama sendiri, Kembalikanlah mereka yang tersasar ke jalanMu yang diredhai.


"Ya Allah, Bimbinglah kami di jalan yang lurus, Redhakanlah jalan perjuangan kami, Tetapkanlah kami di jalanMu Ya Allah".
p/s : Moga ada dikalangan ahli PAS serta seluruh rakyat Malaysia mengambil iktibar serta tauladan pa yang terjadi. sesungguhnya yang baik itu datang dari-NYA serta yang buruk dari kitan




1 comment: