Sunday 4 November 2012

PANAS !!!! IZZAH TERJERAT DENGAN LAYANAN "istimewa " A.... "



Walaupun betudung litup akhirnya lemas dengan desakan nafsu dan ingin berkuasa.itu lah kenyataan yang harus dipikul oleh Izzah..APABILA seringkali kerap dilihat bersama lelaki cina tetapi lebih memperjuang L.G.B.T. 

Sejak bila seorang individu yang beragama Islam boleh menerima Lesbian Gay Bisexual Transgender? Apakah individu ini tidak takut dosa sedangkan Allah SWT mengutuk kaum Luth yang mengamalkan seks luar tabii?


Inilah di antara banyak lagi persoalan yang timbul dek kenyataan Nurul Izzah di dalam satu forum bertajuk 'Islamic State : Which version ; Who's responsibility'.

Nurul Izzah juga seolah-olah membawa nada pluralisme sama seperti Anwar Ibrahim! 

MiM akan kupas satu persatu selepas ini. Yang menjadi persoalan besar sekarang ialah apakah kepimpinan PAS dan pemimpin beragama Islam di PKR akan mendiamkan diri begitu sahaja mendengar kenyataan kontroversi anak Anwar Ibrahim itu? 

Sila baca laporan Antara Pos di bawah : 

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar menegaskan bahawa sebarang peruntukan undang-undang berkaitan kebebasan beragama harus dilaksanakan secara adil tanpa mengira agama termasuk Islam. 
Kata beliau, seharusnya tidak wujud sebarang desakan beragama sehingga membezakan antara agama Islam dan agama lain. 
“Tiada desakan dalam beragama...mana boleh kita kata ‘maaf ini (kebebasan beragama) hanya untuk bukan Islam sahaja’, ia seharusnya dilaksanakan sama rata,” katanya ketika menjadi panel forum'Islamic State: Which version; Who’s responsibility?’ anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang hari ini. 
Beliau menjawab soalan penonton yang bertanyakan pendapatnya tentang kewajaran kaum Melayu diberikan kebebasan beragama seperti yang dinikmati oleh golongan bukan Islam. 



KLIK LINK INI : WHAT? NURUL IZZAH TERIMA SEKS LUAR TABII ??

1 comment:

  1. NTAH2 KAT LUAR TU TUDUNG, KAT DALAM ADA SALIB !!!

    ReplyDelete