Sunday 11 November 2012

PANAS !!!! Penolong Jurulatih Kedah Bakal Jadi Calon YB Bukit Lada ??? #TukarKedah



Sejak Kelantan berjaya membenamkan cabaran ATM dalam perlawanan akhir Piala Malaysia 2012 di Shah Alam tempoh hari, banyak yang diperkatakan mengenai isu perpindahan para pemain Malaysia. Satu kuasa besar baru yang muncul di Johor dengan TMJ mengorak langkah merubah landskap bola sepak tempatan dengan tujuan menaikkan kembali nama gah, Johor.

Khairil Muhaimin dan Badrol Badkhtiar , 2 nama yang cukup sinonim dengan Kedah dan antara yang paling diburu dalam 2 musim ini. Dengan Kedah terpaksa bermain di Liga Perdana musim depan, kesetiaan dua pemain ini sekali lagi akan teruji. Sebelum ini dua pemain ini memberi bayangan akan terus bersama Kedah tetapi dengan Kelantan, Johor, Terengganu dan Selangor mahu mendapatkan mereka, pasti mereka akan berfikir panjang untuk karier bola sepak mereka.

Tak Kurang hebatnya... dengan penolong jurulatih Kedah , yang juga bekas pemain terhebat sepanjang zaman pasukan Kedah Saudara Radhi Md Din... Desah desus mengatakan yang beliau akan bersara untuk menumpukan perhatian kepada Politik.

Ini di dedahkan oleh Sumber : dari FB Dahlia B. Lada Selama ini pun, Ramai peminat yang sudah mengetahui yang saudara Radhi AKTIF BERPOLITIK ketika beliau membimbing Pasukan kenari.


Harap-harap Radhi ini... lebih ikhlas la dalam perjuangan dia,,,,,,, kerana politiklah PASUKAN KEDAH merundum JATUH.........  bye-bye

3 comments:

  1. Kalau jadi calon PAS di DUN Bukit Lada, juboq pedih mcm kena lada la..... pasai DUN Bukit Lada akan balik kepada BN. Tak percaya? Tunggu tengok... Bukan setakat Bukit Lada, lain-lain DUN juga akan dikuasai BN dalam PRU 13. Ini didasarkan kepada suasana hari ini dan hari-hari seterusnya. Pentadbiran Pakatan Rakyat banyak celaru, haru biru dan kongklikong.

    ReplyDelete
  2. pi mampuih la dgn pasukan bolasepak kedah. dr pengurusan sampai coach sampai pemain totok pas. Yang bukan totok pas, sila berhijrah. Lepas BN menang nanti, balik mai tabur bakti kembali kpd kedah.

    ReplyDelete
  3. Apa sudah jadi dengan Kedah,sejak pas perintah,prestasi semakin malap....??

    ReplyDelete