Monday 5 November 2012

[Video] Skandal di Memali menjelang PRU13. PAS jangan Berdiam diri.


Tarikh 27 Julai 2000 merupakan hari meletupnya 'bom jangka' yang sekian lama terpendam dikalangan waris mangsa.  Bagi pihak waris mangsa yang diketuai oleh Zainon Ismail, segalanya dilakukan kerana ruang    untuk menyelesaikan masalah yang tercetus dari isu penyelewengan tabung berkenaan telah tertutup rapat dan nama baik mereka tercemar dengan teruknya.




Manipulasi PAS dalam membolehkan mereka menerima banyak wang derma atau sumbangan ikhlas dari Islam seluruh negara, khususnya dari kalangan penyokong-penyokong PAS. Iklan-iklan mengenai Tabung Mangsa Memali disiarkan dalam akhbar resmi PAS, Harakah. Tidak cukup dengan itu, para pejuang PAS yang mendakwa bersifat mujahid menerbitkan berbagai bahan bacaan seperti buku dan makalah bagi menarik simpati ahli PAS dan juga orang ramai.  Pada pandangan umum segalanya berjalan lancar dan waris-waris mangsa benar-benar telah mendapat pembelaan.
Senator Yusuf Bin Husin
PAS yang semua orang tahu akan menghalalkan segala perbuatan pemimpin mereka walau mencuri sekali pun. Ini kerana Isle Khawarij PAS amat berbeza daripada agama Islam yang rakyat Malaysia amalkan, Isle PAS menghalalkan curi duit dan menghalalkan makan hasil yang haram.

No comments:

Post a Comment