Sunday 30 December 2012

@abby_abadi112 buka pekong, Adakah bakal dikenakan Tindakan Disiplin PAS?


"SAYA DENGAR !!!!! SAYA PUN TAHU NAK CERITA !!!! SAYA TENGOK ANAK MELAYU KITA !!!! SAYA DAPAT CERITA !!!!! SAYA RASA MACAM.......!!!!! "

Ehhhh> abby ni jangan ler nak tunjuk kepandaian sampai nampak kebodohan sendiri.

kalau nak bercakap kena ada ilmu, bukti dan ber fakta jangan main hentam jer.... kan dah terlondeh & terkeluar "kamaluan" sendiri...

Jangan main dengar jer...... kalau nak tunjuk diri tu berilmu kena ada tempatnya... dan tempat paling sesuai adalah  "taraf pendidikan tadika PASti" jer.....




Dah nampak sangat... bercakap macam orang tak de ilmu, tu pun jangan nak ceramah kan orang... berfikirkan wahai abby perbanyakan ILMU ... Kan dah terkantoi.

1 comment:

  1. Kalau ceramah Abby ambo benci tu tak yah dengo le, meroyan tak tentu pasal, belagak macam ilmu tinggi langit, abok pun tarak,......bukak pekong PAS bagus pulak,.......Mampos Tok Guru

    ReplyDelete