Wednesday 5 December 2012

@AnuwarIbrahim memang suka kencing di Indonesia.


Kita sendiri dengar Deepak berkata Nurul Izzah adalah orang pertama yang menghubunginya.




Tetapi semua itu tidak diendahkannya, walaupun Anwar ada turut sama merayu ingin berjumpa Deepak pada tahun 2010.
Namun, perkara sebaliknya pula berlaku apabila Deepak menghadapi tekanan akibat tuntutan hutang bernilai RM170 juta daripada pihak bank!
Dia kini sudah mula berbaik-baik dengan Anwar Ibrahim demi kepentingan hutangnya itu.
Deepak Jaikinshan yang dikatakan ada ‘niat jahat’ bagi menjatuhkan Najib.
Video di atas merupakan satu rakaman sulit yang mana ia menjelaskan Deepak ada berjumpa dengan Anwar Ibrahim sebelum melemparkan fitnah yang dikeluarkan pada 27 November lalu.

Dalam isu ini jelas menunjukkan Anwar berjaya mempengaruhi Deepak untuk menyebelahinya, dan Deepak juga berjaya mempergunakan Anwar. Mereka saling guna menggunakan. 

Deepak menggunakan Anwar untuk membalas dendam atas masalah bisnesnya. Anwar menggunakan Deepak untuk menjatuhkan Najib. 

Deepak berkata, Anwar terbang ke Jakarta jumpa saya! Bukan saya (Deepak) terbang ke Jakarta jumpa Anwar!

Kesultanan Melayu Melaka hancur kerana seorang manusia bergelar Si Kitul yang mendayung sampannya bertemu orang Portugis di lautan, dan mendedahkan rahsia-rahsia keselamatan Melaka kepada Portugis.

Hari ini, Kitul-Kitul ini bertemu di Jakarta untuk menghancurkan keamanan, keindahan, kenyamanan negara Malaysia. Mari kita lihat siapa yang kena...

sumber MyMassa

1 comment:

  1. Pi Jakarta buat paaaa... awat takut nak jumpa Depak di Malaysia. Konon dia tak terlibat dengan tindakan ini kaaa...???

    ReplyDelete