Tuesday 18 December 2012

Kepala 3 : Yang mana satu hendak boleh percaya. @n_izzah @rafiziramli #Dapkongres



Pelik tapi benar, macam-macam yang pelik timbul. Betulkah... ini, setahu aku lidah ular yang bercabang tapi gambar kat atas berkepala tiga....menunjukan 3 kepala.. 
itulah hakikat yang telah di alami oleh segerombolan puak-puak yang di namakan "Pakkatan Haram"  yang dinaungi Peliwat Tegar Malaysia AUUUUUUNUUUUU WAR. 
Karpal Sing punya !!!!!
Pengerusi DAP Karpal Singh hari ini mengulangi sokongannya kepada ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjadi perdana menteri (PM) jika pembangkang menawan Putrajaya dalam pilihan raya umum ke-13.
“Apabila kami menang dan tawan Putrajaya, kami dalam DAP akan memberi kerjasama untuk tentukan (Datuk Seri) Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri,” katanya pada ucapan perasmian Kongres Kebangsaan DAP kali ke-16, di Penang International Sport Arena (PISA), lapor Bernama.
Lim Guan Eng punya !!!! 
Sementara itu, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dilaporkan Antarapos menuntut kerusi tambahan sekurang-kurangnya tiga kerusi parlimen dan 10 kerusi DUN daripada Pakatan.
Dalam ucaptamanya di Kongres DAP ke 16, Guan Eng berkata DAP patut diberikan kerusi tambahan sebagai imbuhan diatas kesetiaannya kepada pakatan pembangkang itu.
“Kami dibuktikan menjadi rakan tulen dan setia kepada PAS dan DAP. DAP berharap kesetiaan ini dibalas dengan membenarkan DAP bertanding lebih banyak kerusi…kita mensasarkan tambahan tiga kerusi Parlimen dan 10 kerusi DUN di Semenanjung. Sabah dan Sarawak akan merunding pengagihan kerusi sesama mereka,” kata beliau.
Tuntutan kerusi tambahan itu pasti membimbangkan PKR dan PAS setelah pakatan pembangkang itu dilaporkan sudah hampir siap dengan proses pengagihan kerusi untuk pilihan raya umum.
Adalah difahamkan bahawa kerusi-kerusi tambahan yang dituntut oleh Guan Eng adalah untuk membolehkan parti itu meletakkan calon-calon Melayu tanpa melepaskan kerusi untuk calon-calonnya yang berbangsa Cina dan India.

PAS punya setiusaha agung PAS !!!!!!
Pendirian beliau itu nyata bertentangan dengan resolusi Pas baru-baru ini yang memilih presiden parti Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai perdana menteri jika pakatan pembangkang dipilih menjadi kerajaan baru. 


Setiausaha Agung PAS Tak Setuju Anwar Ibrahim Jadi Calon Perdana Menteri. Video Klip Ini Sebagai Bukti


Video Klip Ini Sebagai Bukti

Pendirian beliau itu nyata bertentangan dengan resolusi Pas baru-baru ini yang memilih presiden parti Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai perdana menteri jika pakatan pembangkang dipilih menjadi kerajaan baru.


No comments:

Post a Comment