Saturday 29 December 2012

PROVOKASI dari tatok PAS sempena Ceramah @ustazfathulbari di DUN Kupang. #Gempur #TukarKedah @abuaqifstudio


Tadi KK sempat singgah untuk melihat persediaan tempat, untuk Majlis Ceramah yang di anjurkan oelh Penyelaras DUN kupang, En. Ishak Mat dengan kerjasama UMNO Bhg. Baling.

KK di Maklumkan, Puak PAS berasa tergugat dalam bahasa yang mudah di fahami 'Kecut teloq' dengan kehadiran Ustaz Fathul Bari (UFB) di Majlis ceramah pada malam ini. 29 Dis 2012.

Memang ada di kalangan puak-puak PAS dengan niat cuba men'sabotaj' majlis yang akan berlansung. puak-puak yang berhasrat dengki ini mengedarkan risalah seperti gambar (1) di atas konon ada sesi dialog bersama UFB.


Risalah ini dikesan diedarkan di pasar borong Kupang, serta di sekitar Masjid.


Apa-apa pun, dengan segala hormat KK menjemput seluruh warga PAS untuk datang ke Majlis ilmu ini. Bagi mendengar pejelasan serta kupasan behubung dengan perkara yang berkaitan dengan akidah. Contohya kenyataan nurul Izzah, Doa kehancuran sesama muslim serta kenyataan terbaru Lim Guang Eng. Dan mereka inilah yang PAS agung-agung kan.


"SELAMATKAN AKIDAH UMAT ISLAM"

PENCERAMAH : USTAZ FATHUL BARI BIN MAT JAHYA (UFB)

TARIKH : 29 DISEMBER 2012 (SABTU)

JAM : 9.00 MALAM

TEMPAT : PERKARANGAN DEWAN TAMAN SRI HARAPAN, KUPANG.

*Berhadapan dengan Sekolah Kebangsaan Keda Kupang.Baling Kedah.


Ayuhhhh !!! Rakyat Baling marilah kita sama bangkit mentang kemungkaran dan kezaliman PAS di Baling setrusnya di Negeri Kedah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment