Isnin, 14 Januari 2013

Awas !!! Skodeng "anu " isteri kawan sampai tak sedar perbuatanya dirakamkan. #KL112



PUAS! lepas ni jangan skodeng isteri orang lagi ! Apa la abang Mat ni.... Tak sudah-sudah dengan perangai "buaya". 

Apa-apa pun abang Mat dengan minta izin suaminya dulu, Jangan main redah macam kes dahulu. Kita tau lau, Tok laki dia apa kisah...sebab Perangai laki dia dengan abang mat sama jer SUKA REMBAT isteri orang. Tapi suami dia memang "advands" sikit depan belakang di guna. so..

Abang mat tu.. kena jaga-jaga JANGAN main hendap jer...... atau tengah berangan ker macam dengan Norma ker...... 

.................................................?

So.... Untuk korang semua, Apa yang difikirkan atau di bayangkan dalam kepala Mat Sabu ini.  jawapan di tangan anda..... 

2 ulasan:

  1. kih kih kih, apakah tangan mat sabu buat kat belakang tu, macam pak aji tu kot

    BalasPadam
  2. mat sabu kata dlm hati... " hmmm nampak mcm sedap jer nenen jijah ni, teringat2 masa aku main dgn MAH CIPAP dulu " hahahahaha

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah