Selasa, 15 Januari 2013

#KL112 CELAKA !!!! CELAKA !!! CELAKA !!! mana kopiah yang bisa menegurnya. @abby_abadi112 @rozaidijamil

Siapalah aku aku untuk menghukum seseorang... amat malang sekali sekiranya kerajaan yang telah berbakti dan membela nasib rakyat di "Celaka" kan. Martabat kecelakaan tertinggi buat insan seni yang tidak tahu bersyukur ini.




Seindahnya, Bersyukurlah dengan apa yang kita miliki sekarang. sungguh CELAKA dan malang sekali keturunan dia ... semua nya adalah pilihan sendiri...

6 ulasan:

  1. yg hak disebut tu lah si celakanya.....dasar celik2 semua dah ada, tu jadiknya.....tak tahu bersyukur

    BalasPadam
  2. paku dulang paku serpih...mengata orang dia yang lebih...

    BalasPadam
  3. dia bukan ada apa-apa pun dalam hidup........ dan mencelaka dia sendiri

    BalasPadam
  4. "CELAKA" , satu kata kata besar . . . klu sikit hal org x kata mcm tu, mungkin yg berkata tu tahu banyak berlakunya celaka, yg x tahu cuba selidik,jgn jadi "lembu kenyang" buat dek ja walau lori balak dok depan . .

    BalasPadam
    Balasan
    1. maksud kamu, adakah kamu setuju dengan si CELAKA tu???

      Padam
  5. sedih betul bila dia mencelakakan diri dia sendiri...

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah