Thursday 3 January 2013

" Setiap malam jumaat ku tak indah seperti dulu...." ketika bersama 'abang Non' ...


Kisahnya bermula begini... Ketika itu ramai yang menjanggakan yang abang akan menjawat jawatan tertinggi dalam pentadbiran......korang pandai-pandai wat skrip sendiri.....

 Sebagai seorang seorang isteri pemimpin politik yang kaya raya, siap dengan kereta mewah dan rumah berharga berjuta serta pernah juga memegang pendapatan sendiri yang cukup lumayan sebagai pengarah syarikat walaupun tidak perlu bekerja, Shamsidar Tahrin sewajarnya dilihat sebagai wanita yang memiliki segala-galanya.  

Namun, di sebalik semua ini, Shamsidar dilihat sebagai isteri yang paling malang kerana mempunyai suami yang kalau tidak dayus, tentunya tidak menyayanginya langsung.  Ini kerana apabila nama beliau menjadi gah dikaitkan dengan skandal seks bersama Anwar Ibrahim, bekas Timbalan Perdana Menteri, suaminya langsung tidak mengambil apa-apa tindakan tegas untuk membela dan membersihkan namanya.

Kes ini muncul apabila Video berkenaan menunjukan Anwar dan Shamsidar melakukan Oral Sex, seperti yang didedahkan oleh Nallakarupan.


Video tape berkenaan diserahkan oleh S. Nallakarupan kepada Peguam beliau Muhammad Shafee Abdullah dihadapan para pemberita di perkarangan Komplex Mahkamah Kuala Lumpur. Beliau sempat berkata kepada Peguam beliau supaya, “menjaga hak kepunyaan beliau” dan menyerahkan envelope colour koko berlakri dan berisi video.

Nalla berkata dia akan mendedahkan video tersebut di mahkamah terbuka, tetapi apabila disoal lanjut oleh pemberita, beliau hanya menyebut, “ICE CREAM”
Perhubungan terlarang Anwar-Shamsidar sudah lama diketahui, tetapi Azmin Ali hanya membuat pekak badak atas tuduhan tersebut. Beliau dipercayai mengorbankan isteri beliau kepada Anwar sebagai upahan berjuta-juta ringgit.


1 comment:

  1. AZMIN BAPAK AYAM MELACURKAN BINI SUPAYA ANWAR BOLEH MEMANTAT SHAMSIDAR... SEBAGAI BALASAN, BERJUTA DUIT DAN PANGKAT DIBERIKAN KEPADA AZMIN YG DAYUS, BACUL, HIDUP DAN MAKAN MINUM ATAS DUIT JIJIK HINA PELACURAN SHAMSIDAR. NTAH2 ADA ANTARA ANAK2 AZMIN-SHAMSIDAR ANAK ANAK ANWAR... CUMA DNA SAJA YG BOLEH MEMBERI JAWAPAN.

    ReplyDelete