Tuesday 5 February 2013

Gempar !!! Tarian Bogel di kesan di daerah Kulim Kedah. #TukarKedah #BubarDunKedah.


Kecoh !!!! Tarian Bogel versi Kedah ada juga ker, pening-pening nak pikiaq semua ni, di fahamkan Penganjuran Tarian Bogel versi PAS kedah ini di anjurkan satu Daerah di Kulim Kedah. Nahhhh PAS hampa nak ikut sangat Puak PKR dan DAP habis lebai dan serban dah jadi seledaang buat cai-cai PAS berdansar.

Mungkin ini adalah sebahagian dari menifesto PAS kedah, kerana PAS Kedah sudah menghalalkan semua pusat-pusat hiburan di Kedah termasuklah House Bar Pusat hiburan tu hanya 1 km dari Pusat Khidmat ADUN PAS di Alor Mengkudu. Nak tengok klik sini 


Dari slogan Membangun bersama Islam sudah bertukar menjadi berkebajikan. Memang berkebajikan sungguh PAS ni, sanggup menaja Persembahan selama tiga jam oleh tiga penari separuh bogel(Tiger Show)wanita itu turut mendedahkan bahagian belakang dan perut mereka telah diatur oleh Exco Kerajaan Negeri PAS dan ADUN PKR Kulim Lim Soo Nee.

Mungkin kerajaan PAS mengangap  RM300,000.00 dalam menganjurkan tarian separuh bogel itu hanya secebis dari keuntungan merompak Balak atau meungkin ja  untuk membuktikan kepada MCA bahawa tidak ada larangan yang dikenakan oleh Kerajaan Kedah.

sokong PAS itu penyokong 'tuli dan buta' sebab depa ini tak nampak dan tak dengar apa PAS buat

No comments:

Post a Comment