Thursday 7 February 2013

Gempar !!!!! YB Johari (PAS) adakan majlis Dialog "Jawab" Isu Balak di Gunung Inas, Baling hampir200 orang memenuhi Dewan. #TukarKedah @McTheoryCroniez #BubarDunKedah #PAS #PRU13.




Apa yang menjadi igaun buruk telah selama benar-benar belakau pada pagi kemarin. Usaha yang dilakukan oleh diktartor Azizan Razak bersama dengan Yb Joe untuk mengadakan dialog "Alam sekitar" Ladang Rakyat di Dewan Baling Inn. Apa cara sekalipun Pentadbiran PAS kedah tetap cuba untuk menghalalkan penebangan Balak di Gunung Inas. Walaupun tidak mendapat kelulusan Jabatan Alam Sekitar.

Sesi dialog tersebut yang  di anjurkan bertujuan menjawab segala pembongkaran yang di bangkitkan oleh rakyat melalui media Masa dan media cetak berhubung dengan KEMUSANAHAN HUTAN Simpan Kekal serta Isu Gran Tanah kawasan teroka di hutan tersebut . Kerjaan Regim PAS melalui Perbadanan Menteri Besar Kedah melantik Wiranda (M) Sdn. Bhd. sebagai perunding. Malang penganjuran majlis tersebut mendapat sambutan dingin dari penduduk yang terlibat.

Kesian YB Johari (pas) Kupang, yang menjadi "kambing hitam" kepada Azizan Razak.

Di anggarkan hanya 23 orang saja yang hadir, tu pun bila hitung dengan tukang daftar, Pegawai agensi berkenaan, pemadu YB Joe, serta pakcik cleaner. Rasa simpati pun ada juga" Cuma aku nak pesan satu jer... Kalau nak bicara soal alam sekitar jemput orang yang benar-benar bertanggungjwab sera "expert" pasal alam sekitar. yang hampa "ngok" sangat pi jemput Syarikat "hantu" wat pa ???? apa nama Miranda (M) Sdn. Bhd "apa ? syarikat ni ker yang dok bagi permit/kelulusan pasal Alam sekitar...

Nantikan update seterusnya.......

No comments:

Post a Comment