Monday 4 February 2013

Selamatkan Negeri Kedah !!! MB dinasihatkan #BubarDunKedah. #TukarKedah


Gempar,  akibat dari pergolakan yang berlaku dalam pentadbiran kerajaan negeri kedah.Regim PAS di Kedah yang di terajui oleh ditaktor tua Azizan Razak patut mencontohi kerajaan PR di negeri selangor untuk membubarkan DUN Kedah lebih Awal. Suara-suara "ghaib" dari kalangan ahli PAS  di negeri Kedah melihatkan MB Kedah tidak dapat mengakis serta menyelesaikan beberapa Isu besar yang melanda kerajaan Negeri.

 Konflik Azizan Razak dengan Ir Pharozi adalah Permulaan Pergolakan Kerajaan PAS di negeri  Kedah. Sehingga memaksa beberapa pemipin utama PAS hadir menyelesai "Pertelingkahan" tersebut. Apa yang jelas kini Azizan Razak tidak sedar bahawa rakyat negeri kedah juga sedang menilai prestasi dan juga kewibaan Azizan untuk mentadbir negeri ini.


Pelabagai kemelut yang di hadapi dan timbul juga, gagal di tangangi dengan baik dan sewajar. Kes KUIN, Pembalakan, pelaburan PNG, isu Tanah malah janji-janji PAS semasa kempen PRU12 juga gagal ditunaikan. Kebangkitan rakyat.

Perlulah Azizan Razak selaku Menteri Kedah untuk menyelamatkan kareir Politik Azizan Razak itu sendiri.  Azizan Razak perlu sedar diri, dimana tahap kesihatan sering menjadi alasannya untuk beliau berkerja. Bagaimana seorang pemimpin yang sering keluar masuk hospital untuk bekerja ?  


No comments:

Post a Comment