Isnin, 18 Februari 2013

YB Johari (ADUN Kupang) di sabotaj jentera parti sendiri ? #PAS #TukarKedah @nikabdulaziz





Dari mana sumber cerita ini ? betul ke tidak pembaca boleh la tanya YB Johari sendiri.. berkenaan penganiayaan yang di terima YB Johari sendiri. Memang perit dan beribu penyelasan rasanya. Apa tidaknya segala yang diberikan dan rasuahkan orang lain yang dok senang lenang.

Tu la YB percaya sangat dekat 2-3 ekor orang yang YB dok bela.. makan YB bagi..duit YB bagi... last-last mai dekat PRU depa boleh cantas YB.. memang depa tak leh pakai la YB... baik ambil aku jadi pekerja YB...kehhhh-kehhh.

Depa ni YB lebih kurang melepaskan anjing tersepit..akhirnya bila dah terlepas boleh gigit YB balik.. Mungkin sekarang YB tengah dok pening dengan "Projek  Ukur' tanah teroka kat gunung Inas..nohhh apa tidakny, syarikat ukur tu pun dah "give up' dah dengan janji PAS Kupang.. duit ukur yang dijanjikan RM300 ribu.. Jumlah YB dah bayar kat juruukur baru RM150ribu.. maknanya masih terhutang dengan syarikat ukur tu lagi la...ermmmmmm
Pi mana habis....ehhh duit tu...ermmm ada "hantu" bawa lari pa..... atau cuba YB tanya 2-3 orang kuat YB... depa tau kot....?

Mungkin ini sebahagian "TRAGEDI " yang menyebabkan nama YB tidak tersenarai untuk mempertahankan kerusi DUN Kupang...

ada lagi sambungannya... pelan-pelan cerita tak habis kat sini jer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah