Saturday 30 March 2013

Awas !! Negara bakal Huru hara semasa #PRU13 #TolakPR #GE13"



Dokumen di atas mendedahkan PKR bercadang untuk membuat kekacauan di 10 tempat di seluruh negara. Siri kekacauan terancang dengan membuat kecoh di tempat pembuangan undi semasa PRU13 kelak.

Berniat menimbul kekecohan dan kekacauan semasa proses pembuangan undi dengan harapan akan ada campurtangan asing serta menimbulkan 'persepsi' negatif dari pihak luar terhadap proses pengundian di Malaysia.

Siri keganasan menjadi rancangan utama PKR yang didalangi oleh pihak asing selepas beberapa siri keganasan dan kekacauan yang sebelum ini gagal. Antaranya Himpunan Bersih, HKL dan yang terbaru sekali Keganasan di #LahadDatu. 

Kesepakatan pemimpin dalam Pakata Haram sememang jelas kemaruk untuk mengusai Putrajaya. Walhal mereka alpa yang rakyat semakin celik dan bijak memilih pemimpin dan kerajaan. Rakyat tidak mahu pemimpin penuh dengan video seks dan rasuah malah sanggup jual maruah.

Oleh itu, marilah seluruh Rakyat Malaysia yang sentiasa sayangkan negara mendoakan kesejahteraan, kemakmuran agar Malasysia sentiasa dalam Aman dan Damai.

No comments:

Post a Comment