Thursday 14 March 2013

Ini Bukan kes #LahadDatu : Awas !! Bendera "Pemberontak " di kesan di Kedah. #TukarKedah.



Setelah lambang PAS bulan sabit diharamkan, parti ini mengambil lambang bulan purnama penuh. Benderanya juga diterterakan bulan purnama hijau seperti yang ada hari ini.
 
Apa MAKNA semua ini ? Jom kita fikirkan mengapa Bendera rasmi PAS yang berwarna hijau putih di gantikan dengan hitam Putih. Sebelum bejuang pun PAS dah sanggup 'melacurkan' lambang perjuangan parti sediri.

Inikan pula, nak membenarkan dan memberikan undi kepada puak PAS ? Fikir-fikirkan lah wahai pengundi sekalian.


KK ingatkan, Kejadian pelik ini berlaku di Kawasan Baling sahaja, rupanya "Virus Azizan" dah merebak keseluruh pelusuk negeri Kedah. "Virus Azizan" atau lebih dikenali "anti Azizan razak" di pelepori oleh Orang kanannya juga EXCO kerajaan negeri Kedah....KK malas nak story panjang-panjang cerita ini. semua dah boleh agak dah sapa dia.



Rupanya tindak menaikan bendera PAS hitam Putih, adalah tindakan yang disengajakan bertujuan untuk rasa ketidakpuasan hati Penyokong PAS kepada Pesuruhjaya PAS kedah itu yang juga menteri besar Kedah. Azizan Razak di Kritik hebat apabila banyak tindakan serta keputusan yang di buatnya merugikan PARTI PAS sendiri. 


Azizan juga, GAGAL melaksanakan projek yang di janjikan dalam manifesto. dia juga tidak mampu mentadbir negeri malahan kegagalanya dalam menangani ISU ISANIAH sehinggakan Pentadbiran di ISANIAH lumpuh.

menurut sember lagi, "Tindakan "memboikot" Azizan akan terus kedengarkan sehingga lah PRU13, akan ada lebih banyak lagi peti Undi serta Markaz PAS di negeri Kedah akan ditutup. Rupanya musuh azizan dalam PAS ini banyak ????

No comments:

Post a Comment