Sunday 17 March 2013

Panas !!! [Video] selebriti popular lakukan "french kiss" sebelum "goyang" @abby_abadi112





Mungkin ramai yang tertanya dan cuba meneka siapa lelaki tersebut. Aku pun tak sempat nak membelek gambar yang baru dan masih "freshh" di laman blog. korong mesti dapat meneka dan dapat mengagak siapa gerangan lelaki ini.

Aku try ler... cuba nak meneka..kahhh-kahhhh, tapi ada orang cakap... gambar ni macam seorang selebriti popular kat Malaysia dan seantero dunia. Aku tak nak la.. nak menuduh "sesiapa" atau cuba men"suspek" dia.

"Korang" nilailah serta teliti gambar "snap" tersebut ???? nyata jika anda seorang yang berfikiran waras dan rasional anda sudah pas temui jawapannya....


Di dalam Kitab Al-quran menceritakan kisah Nabi Luth yang menasihati kepada kaumnya seperti mana dalam Surah Asy-Syuara :

“Kaum Luth telah mendustakan para Rasul”,(160)

“Ketika saudara mereka Luth berkata kepada mereka,”Mengapa kamu tidak bertakwa?”(161) 

“Sungguh, aku ini seorang rasul kepercayaan (yang diutus) kepadamu,”(162) 

“Maka bertakwalah kepada Allah dan taatlah kepada ku”(163)”

Dan aku tidak meminta upah kepadamu atas ajakan itu, upahku hanyalah dari Tuhan seluruh alam”(164) 

“Mengapa kamu mendatangi jenis lelaki (Homoseks) di antara manusia”(165) 

“dan kamu tinggalkan (perempuan) yang diciptakan Tuhan untuk dijadikan sebagai isteri kamu? Kamu memang orang-orang yang melampaui batas’(166) 

” Mereka menjawab, ” Wahai Luth! Jika engkau tidak berhenti, engkau termasuk orang-orang yang terusir”(167) 

” Dia (Luth) berkata, ” Aku sungguh benci kepada perbuatan mu”(168).

errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH


No comments:

Post a Comment