Sunday 10 March 2013

PAS sapu Bangunan milik Pejabat Daerah (Bekas Pejabat Perhilitan ) jadi Markas Besar PAS Kupang. @TukarKedah




Saja nak bagi bagi tau.... nak riuh sikit pasal Bangunan tu.. Ramai yang dok tanya pasal bangunan tu.. Dulu masa zaman UMNO perintah bangunan tu dijadikan sebagai Pejabat penghulu Mukim Kupang kemudianya di jadikan sebagai Pejabat perhilitan daerah Baling.

Sememang umum mengetahui sikap PAS umpama Regim Zionis Selepas mereka berkuasa. Apa saja yang berada depan mata depa, jika mengutung periuk nasi diaorang 'comfirm' diaorang akan sapu. Malahan sanggup menipu rakyat..janji perut depa kenyang dulu.

Awat hebat sangatkah PAS Kupang sekarang ni ehhhhh.... Sehingga menjadikan Bekas pejabat Penghulu mukim dan juga pejabat Perhilitan Daerah Baling sebagai Markaz Pemuda PAS Kupang. Apa keistimewaan PAS atau ada orang dalam di Pejabat yang membenarkannya.. 

Jika bangunan berkenaan adalah milik Kerajaan negeri di bawah pentadbiran Pejabat Daerah.. Apa Kuasa pejabat Daerah selepas pembubaran dewan DUN. 


Jika dakwaan bangunan berkenaan telah di buka tender untuk sesiapapun yang ingin mendudukinya bila tarikh tender pengumuman tu ? 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment