Sunday 17 March 2013

Pemberotakan di Kedah sudah sehebat Isu #LahadDatu.



Apakaitan Bendera hitam dengan Isu Penculikan  Dato' IR Phahrolrazi Zawawi. Semalam berlaku pertelingkahan di anatara Puak peberontak IR Phahrilrazi dan penyokong kuat MB kedah Azizan Razak.Phahrolrazi dihalang oleh penyokong pro MB Kedah supaya tidak berceramah kerana tidak mahu dia merosakan majlis dan ceramah Pas tersebut.



Menurut sumber, Bendera hitam yang tidak mempunyai lambang merupakan bendera dari kem MB Kedah, Azizan Razak. Azizan di katakan, mengarahkan pengikUtnya memasang dan menaikan bendera Hitam kerana beliau tidak mahu merosakan imej parti jika mnggunakan bendera asal PAS. licik juga otak orang tua ini, Bendera itu juga melambangkan memberi isyarat kepada penolakan Terhadap Mat Sabu di Pendang & Kuala Kedah.


Bendera ini dipasang atas dasar penolakan terhadap fahaman syi'ah yang dibawa oleh Mat Sabu. Pemasangan bendera hitam dan beberapa banner anti Mat Sabu ini dipercayai dilakukan oleh kumpulan pro-MB yang menolak Mat Sabu yang kini semakin rapat dengan Dato' IR Phahrolrazi Zawawi.



Keakrabkan yang ditonjolkan Mat Sabu dan IR Phahrolrazi mengusarkan Azizan Razak. Tu... La azizan semua salah Hang... dik manja & beri muka sangat kat exco hang tu... kan tak pasal-pasal depa dok jolok hang turun.....

S

No comments:

Post a Comment