Thursday 21 March 2013

Perhatian !!! Yang ini PAS Kupang Banggakan. #TukarKedah

Semalam berlansung satu ceramah yang cukup Dasyat di Pekan Kuala Pegang Kupang..dikhabarkan antara penceramah yang di jemput hadir Toke Minyak urut, Leman Binti Minah, penerima "Wahyu" yang mengatakan Allah mengarahkan Penyokong PAS ke menawan Putrajaya, Nik Abduh dan seorang lagi ostat DAP sanjungan PAS tapi aku malas nak taip nama dia...



Tetapi malangnya, tatok PAS dan penyokong ditipu oleh penganjur apabila penerima "wahyu" Nik Abduh anak kepada Pok nik gagal menghadirkan diri. Malang sungguh nasib nasib penyokong PAS di Kupang. 

Maka pada Malam itu, tatok PAS di Kupang mulalah mendengar kuliah yang di samapai Ostat DAP dan Tazkirah yang disampaikan oleh Leman binti Minah.... kahhhh-kahhhh apa yang bestttttttt nyer... dia atas PENTAS PAS anjuran PAS KUPANG yang hadir orang PAS, PENYOKONG pas, alim ulama/Ustaz PAS yang dok bagi cermah Artis /Toke minyak Urut dan disekolahkan oleh Penganut tegar DAP.

orait habis kat... Apa yang menyedihkan dan mendukacitakan. Dalam siri ceramah tersebut PAS seolah-olah TIDAK menunjukan keperihatinan kepada apa yang berlaku di Lahad Datu. Dimana pendirian PAS kupang terhadap isu Lahad Datu ? Ada tak puak-puak PAS di Kupang komen pasal Video Tian Chua, ini jemput orang mai ceramah, boleh plak dok perli-perli kat anggota keselamatan termasuk Polis ... hehhh....

'Comfirm' la... PAS di kupang dah "berkiblatkan" AnWARinas... KK sengaja letak Video Tian Chua tuduh UMNO dalang peristiwa di Lahad Datu.  


1 comment: